  • 21. Data: 2013-07-21 19:01:27
    Temat: Re: Ledwo znaleźli trupa, a już wiedzą że to samobójstwo.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.07.2013 18:42, Krzysztof 45 pisze:

    > Tytuł nic ci nie mówi, to wyjaśniam że, *Prawo* w kraju mamy takie, że
    > zaraz po znalezieniu trupa, wiadomo że to samobójstwo.

    Nie prawo, durniu, tylko pismacką manierę. Organa prawne wypowiedziały
    się tylko "nie stwierdzono udziału osób trzecich". Co w tłumaczeniu na
    język potoczny znaczy "póki co nic nie wskazuje na to, że ktoś ją zabił".

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 22. Data: 2013-07-21 19:04:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Małgorzata Powszek nie żyje.
    > Samobójstwo radnej PiS z gminy Krośnice. Jej ciało znaleziono w lesie pod
    > Miliczem. Nie stwierdzono śladów udziału osób trzecich.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/949599,samobo
    jstwo-radnej-pis-z-gminy-krosnice-jej-cialo-znalezio
    no-w-lesie,id,t.html

    Jak narazie, to samobójstwo jest wymysłem dziennikarzy. I to zauważcie, że
    tylko w tytule. Policja nie znalazła jak dotąd śladów działania osób
    trzecich. Czy z tego naprawdę wynika samobójstwo? Może zmarła w wyniku
    przyczyn naturalnych - jest kilka chorób wywołujących szybko zgon. Może
    osoby trzecie spowodowały ten zgon, ale w toku oględzin tego nie ujawniono.
    Ostateczne wyniki badań biegłych, to kilka tygodni (toksykologia), więc
    dopiero wóczas będzie pewność.

  • 23. Data: 2013-07-21 23:46:34
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    wiadomości news:21072013.259FB74F@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail C...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > hihihi, tak, tak - to Palikot mwił o agentach dobijających "zwłoki"...

    przecież cały czas o tym napierdalacie.
    i te debilne "hihi" i "hehe".
    matołectwo i wiocha.

    Chlorek

  • 24. Data: 2013-07-22 01:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail C...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > przecież cały czas o tym napierdalacie.

    Cholerek, wydaje ci sie, ze ilu tu u mnie siedzi?
    Kogo masz na mysli piszac WY?

    > i te debilne "hihi" i "hehe".

    pisałem wielokrotnie wiec napisze i tobie: tym tonem to zona, mama dziecmi
    przy stole.
    Ja na takim poziomie nie prowadze dyskusji.
    Abstrahując od faktu, ze "hihi" i "heh" daja chyba jasny przekaz.

    > matołectwo i wiocha.

    jw.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 25. Data: 2013-07-22 02:00:12
    Od: "Chlorek" <C...@i...pl>

    wiadomości news:22072013.65F7ACEB@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail C...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > Cholerek, wydaje ci sie, ze ilu tu u mnie siedzi?
    > Kogo masz na mysli piszac WY?

    Wy, czyli palikociarnia.
    Czytelnicy NIE i innych lewackich bzdurek.
    Naiwniacy, słuchający co tam ciekawego funkcjonariusz Tomasz L. ma w
    telewizorni dla WAS na ten tydzień.
    Smieszne ludki wierzące gazetce z synagogi z czerwoną flagą na winiecie...
    I tak dalej, ale nie chce mi się.
    Wkrótce wróci Duża Kaczka i się trochę wyrówna ten eurognój.

    Cl

  • 26. Data: 2013-07-22 10:15:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chlorek wrote:

> [...]
    > I tak dalej, ale nie chce mi się.
    > Wkrótce wróci Duża Kaczka i się trochę wyrówna ten eurognój.

    moglibyscie sie (wy) z polityką wyniesc na smietnik?

  • 27. Data: 2013-07-22 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail C...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wy, czyli palikociarnia.
    > Czytelnicy NIE i innych lewackich bzdurek.

    Oj, mylisz mnie z kims.
    Jeszcze na Palikota nigdy nie głosowałem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 28. Data: 2013-07-23 14:27:08
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-07-21 09:31, Krzysztof 45 pisze:
    > Kilka słów by zobrazować o co chodzi.

    Pewnie w brzozę uderzyła