  • Data: 2020-03-24 18:57:24
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 24.03.2020 o 17:29, J.F. pisze:

    >W Konstytucji nic takiego nie ma.

    Stan kleski zywiolowej moglby pasowac ... ale to by sie wiazalo z
    przeniesiem wyborow prezydenta, a tego na razie usilnie nie chca :-)

    Ale ... podana tam Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r.
    o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi

    mowi wyraznie, ze minister moze ograniczyc poruszanie sie.

    Na jakiej podstawie to nie wiem ... ale niewatpliwie to wina Tuska :-)

    Tylko ... jest to rozporzadzenie ? Czy prawo telewizyjne, bo juz nawet
    nie powielaczowe ...

    J.