  • Data: 2020-03-24 23:05:03
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:28:20 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > To zamordystyczny kraj, a Ty się pytasz?

    Mnie ciekawią realia, nie o domniemania - filmiki ze "spawania drzwi" to sobie
    można wrzucać i oglądać, pytanie ile w nich propagandy, bo może są propagandą,
    my łykamy jak pelikany... Może prawda jest inna i niestety niedostępna...

    Od listy i ilości więźniów politycznych do realnego życia przeciętnego
    obywatela trochę daleko - ludzie którzy bywali w Chinach wielokrotnie, owszem
    oficjalnie, ale jednak bywali, mówią by nie myśleć o Chinach schematami typu
    "pracują za miskę ryżu, a wszędzie wojsko"...

    Zresztą inwigilacja ma swoje granice - zarówno inwigilowany jak i inwigilujący
    ewoluują, jak wszystko w przyrodzie. Jeszcze nie ma tak, że wszyscy tam mają
    wszczepione lokalizatory, a każdy biegle włada smartfonem od niemal niemowlaka
    do starca...

    Pozdr-
    -Rowerex