  • Data: 2020-03-25 07:22:22
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:05:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    > [...]

    >Nie ma piwnic, kanałów i

    Patrzac po moim bloku ... kanalow nie ma, piwnice wewnetrzne ..

    > wszystkie metalowe?

    Bramy metalowe u nas czeste, to w Chinach pewnie tez.

    >Chyba, że ustawiano profile betonowe :)

    pare sztab metalowych inne bramy tez zablokujesz.

    > Podejrzewam, że po za Chinami przeciętni Chińczyk będzie miał
    >smykałkę do "omijania" różnych rzeczy nie gorszą od przeciętnego
    >Polaka i
    >raczej musiał ją wyssać w rodzimym kraju z mlekiem matki,
    >dopracowując ją
    >również w rodzinnym kraju przy pomocy obeznanych w tym pobratymców -
    >jakoś
    >Chińczycy nie są uznawani za naród "bezradny" na emigracji, a wręcz
    >przeciwnie - w budowaniu "podziemia" są doskonali...

    Tylko wiesz - u nich to sie moze skonczyc np 10 latami za kratami.

    A wyjsc z bloku ... przez okno na parterze ...

    J.