  • Data: 2020-03-25 07:43:12
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 marca 2020 07:23:00 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko wiesz - u nich to sie moze skonczyc np 10 latami za kratami.

    Myślimy zbytnio schematami...

    > A wyjsc z bloku ... przez okno na parterze ...

    No właśnie - rozbawiła mnie pewna opinia na innym forum - napisał ktoś, że to
    rozporządzenie jest po to, żeby _w_Warszawie_ ograniczyć jakieś masowe
    spotkania podejrzanych typów i młodzieży w jakichś tam miejscach...

    No to scenka ze przedszkola by Rowerex (wrażliwi kulturalnie nie czytać!) :)

    [kurtyna w górę]

    - To może drogie dzieci powiecie co to jest Polska?
    - Może ja! Polska plose pani to taki klaj, gdzie wszyscy mieszkają w Walszawie
    w duzych blokach i jezdza samochodami, Walsawa to duuuzzzee miasto jak cała
    Polska

    - A wiesz gdzie pracują Polacy?
    - Polacy plose pani placują telaz jak Holowcyc
    - Jak kto?
    - Holowcyc, znaczy w domu, tata i mama plose pani czesto mowia, ze mają Holowcyc
    - Hmmm.... Hmmm.... Może masz na myśli "home office"
    - O tak, plose pani! Holowcyc!

    - A jakie zawody wykonują Polacy?
    - Plose pani wsyscy Polacy to kielowcy, kazdy cos wozi, wsyscy placuja psy
    komputelach i ciagle dzwonia pses telefony, jest tez pani w kasie w sklepie
    - To ja jeszcze! W Polsce proszę pani występują tez górnicy, tacy czarni
    murzyni, co robią węgiel żeby był pront i było nam cieplo, w polsce wystepuja
    tez rolnicy, ale ja jesce zadnego nie widzialem, ale mama tak mówiła

    [Kurtyna w dół]

    ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex