  • 1. Data: 2009-05-30 21:51:33
    Temat: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    2 tygodniu podpisałem umowę na raty na kupno komputera
    wartość 2200 zł wpłaciłem 300 zł 1800 mam zapłacić ratami
    po tygodniu dostałem blankiety z ratami ale nie chodzi mi o to

    Sprawa jest taka
    po umowie sprzedawca zaczął składać komputer jednak brakowało jedne części
    więc montaż się opuźnił

    W tem czwartek ten pan przywiózł mi komputer

    komputer po godzinie użytkowania zaczyna strasznie śmierdzieć oczy łzawią
    zaczyna boleć głowa

    W piątek był znowu ten pan wymienił zasilacz
    nadal jest to samo
    śmierdzi szczypią oczy itd
    dzis dzwoniłem do tego pana
    zrobił się arogancki twierdzi że tak musi być że zmyślam
    że weznie go poniedziałek sprawdzi u siebie
    Zaproponowałem mu by oddał do serwisu
    mówi że nie da bo nie ma awarii itd
    oczywiście telefon do jego szefa mam
    nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy
    Jakie mam prawa co mogę zrobić
    jakie sztuczki prawne
    pogrozić mu policją itd
    Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną
    dodam ze komputer jest na gwaracjii

  • 2. Data: 2009-05-31 06:03:55
    Temat: Re: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sat, 30 May 2009 21:51:33 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

    > Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną

    No to sprawa prosta: walnij go kulą, albo przejedź wózkiem.
    Myślisz, że dla niepełnosprawnych obowiązują inne gwarancje niż dla
    zdrowych?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2009-05-31 06:16:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Buda napisał(a):

    [...]

    > nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy

    Więc trzeci kup już od kogoś innego... Swoją drogą co to za komputer bo
    nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 4. Data: 2009-05-31 06:35:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 30 maj 2009 23:51
    (autor Jacek Buda
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gvs9p5$p9u$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną

    Czyżby Menel Komputer z Katowic? Oni są znani z ciulania niepełnosprawnych.
    Inna sprawa, że ZTCW to nazwę zmienili teraz na jakieś mniej prasowe:
    Komputery czy coś w ten deseń.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-05-31 07:06:10
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Przemysław Bernat wrote:
    > No to sprawa prosta: walnij go kulą, albo przejedź wózkiem.
    > Myślisz, że dla niepełnosprawnych obowiązują inne gwarancje niż dla
    > zdrowych?

    Jak niepelnosprawny, to moze komp dofinasowany z jakiegos funduszu i tu
    moga zaczac sie schodki, bo wlascicielem jest moze ten wlasnie fundusz,
    kory kompa niepelnosprawnemu uzyczyl...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2009-05-31 07:16:14
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Więc trzeci kup już od kogoś innego...

    Jezeli masz taka mozliwosc - czasami sprzedawca jest z jakiegos powodu
    narzucony...

    > Swoją drogą co to za komputer bo
    > nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

    Bo tego sie nie slyszy - to nalezy wyczuc nosem. I uwierz mi - wiekszosc
    nowej elektroniki w mniejszym czy wiekszym stopniu musi sie "wygrzac".

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2009-05-31 07:19:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Buda wrote:
> [...]
    > mówi że nie da bo nie ma awarii itd
    > oczywiście telefon do jego szefa mam
    > nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były

    to po diabła kupiłę u tego ... drugi komputer?

  • 8. Data: 2009-05-31 08:15:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > komputer po godzinie użytkowania zaczyna strasznie śmierdzieć oczy łzawią
    > zaczyna boleć głowa

    uruchom komputer, zostaw dzialajacy na weekend. Jak pozniej bedzie bardzo
    smierdziec to moze byc problem ale watpie.

    Moze te lzawiace oczy to od siedzenia godzine przed komputerem a zapaszek
    elektroniki sie unosi wiec zwalasz na zapach ?

    Jak ktos nie ma stalej stycznosci z komputerem to gapienie sie godzine w
    monitor moze prowadzic do lzawienia

    Icek

  • 9. Data: 2009-05-31 08:43:12
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

    Kazal mu ktos?

    > to po diabła kupiłę u tego ... drugi komputer?
    Tez sie zastanawialem, ale znalazlem odpowiedz - jest niepelnosprawny. I to
    musi byc uszkodzenie psychiczne.
    A jak sie watkotworca, czy inny obronca ucisnionych oburzy, to ja bardzo
    przepraszam. Ale nie za siebie. Tylko za debilizm klienta (niewazne czy
    niepelnosprawnego czy nie), ktory kupuje po RAZ DRUGI w firmie z ktorej nie
    byl zadowolony. A nie kupowal najnowszego Lamborgini z limitowanej seri, co
    by ograniczylo krag sprzedawcow, tylko zwykla ordynarny komputer. Wiec drogi
    watkotworco, nie szukaj porad na grupie prawnej, tylko pl.rec.psychiatria.

    Andy

  • 10. Data: 2009-05-31 09:55:14
    Od: mt <m...@m...pl>

    Tak psychaitra powinien pomoc, mialem podobny przypadek z tego typu
    pieniaczem kupil ps3 i stwierdzil ze wiatrak dziala za glosno i dzwonil
    do serwisu sony ktory stwierdzil ze to wada.
    Oczywiscie gosc chcial zwrotu polowy pieniedzy bo kupil niesprawny
    sprzet. Oczywiscie okazalo sie ze burak tak oblozyl konsole sprzetem ze
    ta biedna wyla na maxa bo nie miala wentylacji.

    Ciezkie przypadki staram sie omijac z daleka.