  • 11. Data: 2009-05-31 10:04:27
    Temat: Re: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gvtfvr$mhk$...@n...versatel.de...
    > Tez sie zastanawialem, ale znalazlem odpowiedz - jest niepelnosprawny. I to
    > musi byc uszkodzenie psychiczne.
    > A jak sie watkotworca, czy inny obronca ucisnionych oburzy, to ja bardzo
    > przepraszam. Ale nie za siebie. Tylko za debilizm klienta (niewazne czy
    > niepelnosprawnego czy nie), ktory kupuje po RAZ DRUGI w firmie z ktorej nie
    > byl zadowolony. A nie kupowal najnowszego Lamborgini z limitowanej seri, co by
    > ograniczylo krag sprzedawcow, tylko zwykla ordynarny komputer. Wiec drogi
    > watkotworco, nie szukaj porad na grupie prawnej, tylko pl.rec.psychiatria.

    Zgadzam się z tobą, ale jednej rzeczy nie uwzględniłeś. Może mieszka w jakiejś
    małej miejscowości i w promieniu 15 km był tylko ten sklep.

  • 12. Data: 2009-05-31 10:22:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości grup
    >
    > Zgadzam się z tobą, ale jednej rzeczy nie uwzględniłeś. Może mieszka
    > w jakiejś małej miejscowości i w promieniu 15 km był tylko ten sklep.

    to mógł kupić przez internet.

  • 13. Data: 2009-05-31 10:27:12
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Schweinchen" <k...@i...de> napisał w wiadomości grup
    >
    > Zgadzam się z tobą, ale jednej rzeczy nie uwzględniłeś. Może mieszka w
    > jakiejś małej miejscowości i w promieniu 15 km był tylko ten sklep.

    Sa jeszcze sklepy Internetowe... wiec jezeli ten konkretny sklep nie byl
    narzucony przez 'sile wyzsza' - to faktycznie trudno znalezc
    wytlumaczenie...

    Pozdro

    Maseł

  • 14. Data: 2009-05-31 11:51:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:
    > Jacek Buda napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Więc trzeci kup już od kogoś innego... Swoją drogą co to za komputer bo
    > nigdy nie słyszałem o tym, by komputer "śmierdział"?

    Może gość jest przewrażliwiony albo ma jakieś problemy neurologiczne -
    migające światełka u takich epileptyków potrafią dać jeszcze "lepsze"
    skutki.

  • 15. Data: 2009-05-31 12:09:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > No to sprawa prosta: walnij go kulą, albo przejedź wózkiem.
    > Myślisz, że dla niepełnosprawnych obowiązują inne gwarancje niż dla
    > zdrowych?

    Ja tam podejrzewam trolla...

  • 16. Data: 2009-05-31 12:57:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 31 maj 2009 12:27
    (autor Maseł
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <3...@m...cs.put.pozna
    n.pl>):

    > Sa jeszcze sklepy Internetowe... wiec jezeli ten konkretny sklep nie byl
    > narzucony przez 'sile wyzsza' - to faktycznie trudno znalezc
    > wytlumaczenie...

    Dobrze uważaj, żebyś się przypadkiem ty i podobni tobie, nie wypierdolił
    kiedyś na swoim wykluczeniu w jakiejś dziedzinie. Bo jak posłuchać
    niektórych, to same zdrowe, piękne, bogate i mądre, przede wszystkim mądre.
    A może gość się nie zna, może nie jest piękny i bogaty? czy to powód, żeby
    bronić sklep-oszusta?

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-05-31 13:42:40
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Tristan wrote:
> [...]
    > A może gość się nie zna, może nie jest piękny i bogaty? czy to powód, żeby

    Na razie to nikt nie broni sklepu. Co wiecej - osobiscie proboje bronic
    goscia, ktory pomimo tego, ze juz raz nacial sie na sklepie - wrocil do
    niego po raz drugi. Moze po prostu musial, bo jak sam pisal, jest
    niepelnosprawny. Swego czasu bylo dosc glosno o firmie, ktora
    dostarczala niepelnosprawnym komputery "troche slabsze" od tych ze
    specyfikacji, ale ze komputery te byly dofinansowywane przez jakis
    fundusz niepelnosprawnych a firma jako jedyna na dosc duzym obszarze
    miala umowe z tym funduszem, do tego komputery formalnie byly wlasnoscia
    funduszu, wiec byly niezle szopki.

    Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku - tez sie na nich nacialem nie
    raz, ale z kilku powodow (placowki w centrach handlowych, dlugo otwarte,
    do tego na terenie calego kraju) drobiazgi "na wczoraj" wyklikuje sobie
    na ich www wskazujac jako miejsce odbioru punkt najblizej miejsca w
    ktorym bede jak oni skompletuja zamowienie.

    Tak wiec - przeczytaj moje posty w tym watku, a pozniej, jak bedziesz
    pisal do mnie "ty" - napisz to z wielkiej litery.

    A co do nieznajomosci zagadnien komputerowych przez goscia (jak ja nie
    cierpie grzebac ludziom po profilach, ale specjalnie dla Ciebie):
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/7ebef9a0490fe4b0/8cd0ac95d2464bac?hl
    =pl&q=#8cd0ac95d2464bac
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/brows
    e_thread/thread/ba7fb0e243173719/ee065eca9fe74140?hl
    =pl&q=#ee065eca9fe74140
    - z tego co sam o sobie pisze, to sklep internetowy powinien umiec
    "obsluzyc"

    Pozdro

    Maseł

  • 18. Data: 2009-05-31 14:21:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...
    > Ja sam w ten sposob kupuje w Komputroniku - tez sie na nich nacialem nie
    > raz, ale z kilku powodow

    Może sprecyzuj te problemy. Dali wadliwy sprzęt? Przecież w każdym sklepie może
    się to zdarzyć.

  • 19. Data: 2009-05-31 15:29:49
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Maj, 23:51, "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy

    To po co kupowales drugi raz u Niego?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 20. Data: 2009-05-31 16:14:26
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

> [...]
    > fundusz niepelnosprawnych a firma jako jedyna na dosc duzym obszarze
    > miala umowe z tym funduszem, do tego komputery formalnie byly wlasnoscia

    Nie trzeba miec umowy z PFRONem aby dostarczać sprzęt
    niepełnosprawny idzie do sklepu
    dowolnego, wybiera dostarcza FV proformę a PFRON przelewa kase