  • 1. Data: 2009-05-30 07:31:51
    Temat: Prywatny parking płatny
    Od: "Korsarz" <2...@7...eu>

    Posiadam parking kolo mojego sklepu. Jest to parking tylko dla moich
    klientow, dla wszystkich innych jest on platny. Niestety ludzie jak to
    ludzie olewaja tabliczki informacyjne, i staja na tym parkingu oczywiscie
    nie zagladajac do mojego sklepu, ani tez nic nie placac. Czesto zostawiaja
    wozy na caly dzien.

    Problem polega na egzekwowaniu platnosci za parking. Innymi slowy nikt nie
    chce placic, 95% kierowcow wszczyna pyskowki tak ze praktycznie z kazdym
    trzeba sie klocic i szarpac zeby zaplacil glupie 2zl. Straz miejska i
    policja olewa sprawe, wzywana mowia ze ten obszar nie nalezy do ich
    zainsteresowan. Postawienie biletera i bramki wjazdowej mija sie z celem, to
    malutki parking na 5 samochodow, ale jednak w takim miejscu miasta ze ludzie
    tam chca stawac. Nie ma mowy tez o ogrodzeniu go. Ma ktos jakis pomysl? mam
    pozywac do sadu w sprawie cywilnej kazdego niepokornego? :/

  • 2. Data: 2009-05-30 08:07:53
    Temat: Re: Prywatny parking płatny
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > nie chce placic, 95% kierowcow wszczyna pyskowki tak ze praktycznie z
    > kazdym trzeba sie klocic i szarpac zeby zaplacil glupie 2zl. Straz

    Podnieś opłatę do 50 zł za godzinę i wywieś bardzo duża tabliczkę z
    cennikiem. To działa bardziej odstraszająco, a jak już się szarpać, to
    warto o 50 zł a nie o 2 zł.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-05-30 10:24:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Korsarz" <2...@7...eu> napisał w wiadomości

    bardzo prosto, wymaga to tylko inwestycji
    pierwszej w duza wyrazna tablice informujaca o kosztach parkowania, oraz o
    fakcie, ze samochody beda blokowane do czasu uiszczenia oplaty

    druga, w blokady kol, takie jak ma straz miejska

    ktos przyjezdza, staje, zakladasz blokade z informacja gdzie moze uiscic
    plat w celu zdjecia blokady, jak sie bedzie rzucal, niech dzwoni na policje
    :), jeszcze beknie za nieuzasadnione wezwanie

    czytalem iedawno artykul o firmie majacej identyzne problemy jak twoje,
    ktora wlasnie walczy o swoje tymi metodami, takze przetestowane w praktyce i
    dziala i zgodnie z prawem

  • 4. Data: 2009-05-30 10:28:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gvqph2$lrb$...@n...onet.pl...
    > Podnieś opłatę do 50 zł za godzinę i wywieś bardzo duża tabliczkę z cennikiem.
    > To działa bardziej odstraszająco, a jak już się szarpać, to warto o 50 zł a
    > nie o 2 zł.

    Jak już coś to 50 zł za rozpoczętą godzinę parkowania.
    Jak dobrze pójdzie, to na parkingu więcej zarobi, niż na sklepie. :)

  • 5. Data: 2009-05-30 11:04:55
    Od: "daro" <d...@w...pl>

    > druga, w blokady kol, takie jak ma straz miejska

    lub w blokady zamontowane w "podłoże" które opuszcza się chcąc
    wyjechać/wjechać

  • 6. Data: 2009-05-30 12:26:22
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    daro pisze:

    > lub w blokady zamontowane w "podłoże" które opuszcza się chcąc
    > wyjechać/wjechać

    niepraktyczne. Będą tak stawać aby nie dało rady ich podnieść.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 7. Data: 2009-05-30 12:27:32
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    daro pisze:

    > lub w blokady zamontowane w "podłoże" które opuszcza się chcąc
    > wyjechać/wjechać

    niepraktyczne. Będą tak stawać aby nie dało rady ich podnieść.

    Chyba, ze za opuszczenie będzie kasował czyli przy wjeździe. :)

  • 8. Data: 2009-05-30 13:19:04
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    Dodatkowo regulamin określający zasady parkowania bo będą przychodzić
    kupować zapałki a auta będą stały cały dzień na parkingu.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2009-05-30 13:19:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Korsarz wrote:
    > Posiadam parking kolo mojego sklepu.

    Postaw znak parking do 1 godziny, po czym dogadaj sie z firma
    odholowującą samochody.

  • 10. Data: 2009-05-30 19:48:30
    Od: "Krzysztof J" <k...@w...p-usunminusy>

    > Postaw znak parking do 1 godziny, po czym dogadaj sie z firma odholowującą
    > samochody.

    Oraz z firmą wstawiąjącą szyby wystawowe ;)