    From: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Date: Sat, 30 May 2009 21:51:33 +0000 (UTC)

    2 tygodniu podpisałem umowę na raty na kupno komputera
    wartość 2200 zł wpłaciłem 300 zł 1800 mam zapłacić ratami
    po tygodniu dostałem blankiety z ratami ale nie chodzi mi o to

    Sprawa jest taka
    po umowie sprzedawca zaczął składać komputer jednak brakowało jedne części
    więc montaż się opuźnił

    W tem czwartek ten pan przywiózł mi komputer

    komputer po godzinie użytkowania zaczyna strasznie śmierdzieć oczy łzawią
    zaczyna boleć głowa

    W piątek był znowu ten pan wymienił zasilacz
    nadal jest to samo
    śmierdzi szczypią oczy itd
    dzis dzwoniłem do tego pana
    zrobił się arogancki twierdzi że tak musi być że zmyślam
    że weznie go poniedziałek sprawdzi u siebie
    Zaproponowałem mu by oddał do serwisu
    mówi że nie da bo nie ma awarii itd
    oczywiście telefon do jego szefa mam
    nadmieniam że jak kupowałem pierwszy u niego komputer też były problemy
    Jakie mam prawa co mogę zrobić
    jakie sztuczki prawne
    pogrozić mu policją itd
    Nad mieniam że jestem osobą niepełnosprawną
    dodam ze komputer jest na gwaracjii