    From: "Schweinchen" <k...@i...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupiłem Komputer i sa kłopoty
    Date: Sun, 31 May 2009 10:43:12 +0200

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:gvtb1o$e6l$1@news.onet.pl...
> [...]

    Kazal mu ktos?

    > to po diabła kupiłę u tego ... drugi komputer?
    Tez sie zastanawialem, ale znalazlem odpowiedz - jest niepelnosprawny. I to
    musi byc uszkodzenie psychiczne.
    A jak sie watkotworca, czy inny obronca ucisnionych oburzy, to ja bardzo
    przepraszam. Ale nie za siebie. Tylko za debilizm klienta (niewazne czy
    niepelnosprawnego czy nie), ktory kupuje po RAZ DRUGI w firmie z ktorej nie
    byl zadowolony. A nie kupowal najnowszego Lamborgini z limitowanej seri, co
    by ograniczylo krag sprzedawcow, tylko zwykla ordynarny komputer. Wiec drogi
    watkotworco, nie szukaj porad na grupie prawnej, tylko pl.rec.psychiatria.

    Andy