  • 1. Data: 2009-05-30 11:27:42
    Temat: Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow
    Od: "ppm" <p...@g...com>

    Jaki jest koszt i jakie trzeba spelnic warunki uzyskania zezwolenia
    Ministerstwa Finansów na wykonywanie uslug konkursowych (gier losowych) ?
    Oraz to samo pytanie w zwiazku z zaswiadczeniem o nadzorze osoby
    posiadajacej Swiadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansow.?

    Dzieki.

  • 2. Data: 2009-05-30 14:11:25
    Temat: Re: Uzyskania zezwolenia Ministerstwa Finansow
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    ppm pisze:
> [...]
    > Oraz to samo pytanie w zwiazku z zaswiadczeniem o nadzorze osoby
    > posiadajacej Swiadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansow.?

    a nie trzeba do tego jeszcze włączyć urzędu celnego ? (jak przy np.
    kasynach)

  • 3. Data: 2009-05-30 17:03:59
    Od: "ppm" <p...@g...com>

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
    > a nie trzeba do tego jeszcze włączyć urzędu celnego ? (jak przy np.
    > kasynach)

    urzad celny? pierwsze slysze?
    a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?

    pozdr

  • 4. Data: 2009-05-30 18:14:05
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    ppm pisze:
    > U?ytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > urzad celny? pierwsze slysze?
    > a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?

    a. sorry, pomieszało mi się, chodziło o zakłady pieniężne (czy to typu
    bukmacherzy czy zakłady sportowe czy inne zakłady, gdzie w grę wchodzą
    pieniądze)

  • 5. Data: 2009-05-30 19:47:17
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "doslaw" napisał:

    > a nie trzeba do tego jeszcze włączyć urzędu celnego ? (jak przy np.
    > kasynach)

    Urzędy celne podlegają pod MinFin, tak czy inaczej. A od gier jest
    osobny departament.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2009-05-30 19:50:04
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "ppm" <p...@g...com> napisał:

    > Jaki jest koszt i jakie trzeba spelnic warunki uzyskania
    > zezwolenia Ministerstwa Finansów na wykonywanie uslug
    > konkursowych (gier losowych) ?

    Może Ci to coś pomoże:
    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=98&i
    d=10737

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2009-05-30 22:39:39
    Od: "ppm" <p...@g...com>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    > Może Ci to coś pomoże:
    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=98&i
    d=10737

    Dzieki wielkie.
    pozdr.

  • 8. Data: 2009-05-31 18:38:05
    Od: czonek <c...@o...poczta.pl>

    ppm pisze:

    > urzad celny? pierwsze slysze?
    > a przy kasynach po co urz celny jest potrzebny?
    >
    > pozdr

    Urzędy celne sprawują Szczególny Nadzór Podatkowy na działalnością
    hazardową.