  • 11. Data: 2014-02-13 00:39:22
    Temat: Re: Kukliński a prawo. Zdrajca czy nie?
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "grzech" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ldgivr$o6d$1@mx1.internetia.pl...

    > Za PRL obywateli polskich na terenie Polski nie obowiązywał żaden przepis
    > wydany w ZSRR.

    Duperele opowiadasz... Całe prawodawstwo było "akceptowane" przez suwerena,
    którym był tow. Stalin.
    Sami wydawaliśmy przepisy jakie trzeba było wydać. Lizodupstwo jako wyższa
    forma zależności.
    Donek już idzie tą drogą:)

    A.

  • 12. Data: 2014-02-13 00:41:01
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    > A pośrednie to robią jakąś różnicę?

    > Bo?
    >
    > Jak to było z tymi "nieistniejącymi" więzieniami CIA? Ktoś u nas, sam z
    > siebie, suwerennie wpadł na ten pomysł?

    Ktoś dostał kartonik z kasą, a nie proletriacki uścisk dłoni.
    I zgodził się, a nie MUSIAŁ się zgodzić.
    O czym wy małolaty chcecie dyskutować?

    A.

  • 13. Data: 2014-02-13 01:47:44
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-02-13 00:39, Ajgul pisze:

> [...]
    > suwerena, którym był tow. Stalin.
    > Sami wydawaliśmy przepisy jakie trzeba było wydać. Lizodupstwo jako

    Ja wiem, ze prawdziwy polak i katolik święcie wierzy w życie
    pozagrobowe, ale nawet Stalin po swojej śmierci nie był w stanie
    akceptować naszych przepisów. Przypomnę, że Stalin zmarł w początkach PRL.

  • 14. Data: 2014-02-13 06:36:51
    Temat: Re: Kukli?ski a prawo. Zdrajca czy nie?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 13 Feb 2014 00:39:22 +0100, "Ajgul" <p...@k...uz> wrote:

> [...]
    >którym był tow. Stalin.
    >Sami wydawaliśmy przepisy jakie trzeba było wydać. Lizodupstwo jako wyższa

    Pewnei za komuny srales w pieluchy, stad sie biora te rewelacje.

    A.L.

  • 15. Data: 2014-02-13 09:58:45
    Od: "Śmieć" <j...@w...pl>

> [...]

    Twór kolonialny czy semi-kolonialny to twór przede wszystkim gospodarczy.
    Wywiad nie ma z tym nic wspólnego.

    Natomiast Tusk ma bezpośredni telefon z amasadą USA!!! Ha! ha! ha!

    Duperele to Ty opowiadasz. Wykazujesz sie kompletną ignorancją i brakiem
    wiedzy. Stalin zmarł w 1953 r.

    Nigdy w konstytucji za PRLu (nawet za Stalina) nie było zapisu stanowiącego
    że rozporządzenia lub dyrektywy organizacji międzynarodowej stanowią w
    Polsce prawo (prawo nie podlegające kontroli TK), a w przypadku kolizji z
    ustawami krajowymi przepisy ustaw krajowych są nieważne.
    A takie zapisy mamy w aktualnej konstytucji 3RP i nie koniecznie dotyczy to
    tylko UE.
    W przypadku stanu wojennego na podstawie tych zapisów w naszej konstytucji
    rozporządzenia będzie mogł nam wydawać np. rząd USA.

  • 16. Data: 2014-02-13 11:19:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-13 09:58, Użytkownik Śmieć napisał:

> [...]
    > ustawami krajowymi przepisy ustaw krajowych są nieważne.
    > A takie zapisy mamy w aktualnej konstytucji 3RP i nie koniecznie dotyczy to

    Jeśli dobrze pamiętam to było referendum na którym większość
    zadecydowała że chcemy do unii. Skoro chcieliśmy to weszliśmy
    i teraz trzeba ponieść różne konsekwencje tego wyboru.
    Jedną z nich jest zgoda na uznanie prawa unijnego jako
    nadrzędnego nad krajowym.

    > W przypadku stanu wojennego na podstawie tych zapisów w naszej konstytucji
    > rozporządzenia będzie mogł nam wydawać np. rząd USA.

    A masz na to jakieś potwierdzenie w ustawach czy tylko tak ci się
    wydaje ?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-02-13 11:40:53
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-02-13 11:19, RadoslawF pisze:

> [...]
    > i teraz trzeba ponieść różne konsekwencje tego wyboru.
    > Jedną z nich jest zgoda na uznanie prawa unijnego jako

    Wszystko się zgadza. Problem polega na tym, że próbuje się propagandowo
    wmówić niektórym, iż mając swoje prawodawstwo byliśmy pod okupacją a
    mając obce prawodawstwo jesteśmy niezależni. Niektórzy nawet w to
    wierzą.

  • 18. Data: 2014-02-13 14:20:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ktoś dostał kartonik z kasą, a nie proletriacki uścisk dłoni.
    A jakie znaczenie mają motywy ktosia?

    > I zgodził się, a nie MUSIAŁ się zgodzić.
    I to niby lepiej i sprawiedliwiej że nie robił tego pod przymusem?
    Zresztą tych kilku, kilkunastu, którzy faktycznie rządzili/decydowali za
    komuny też nikt nie przymuszał. Oni byli przekonani że czynią słusznie.

  • 19. Data: 2014-02-14 02:13:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Feb 2014, Śmieć wrote:

> [...]
    > w Polsce prawo (prawo nie podlegające kontroli TK), a w przypadku kolizji
    > z ustawami krajowymi przepisy ustaw krajowych są nieważne.

    Bo to nie wynika z przepisu.
    To wynika z faktu zawarcia "umowy z równymi" - o ile państwo może jakoś
    tam narzucić z góry ograniczenia i obowiązki obywatelom, to nie bardzo
    może to zrobić z innym, *uznanym przez siebie* za suwerena państwem.
    Ergo, państwo musi się dostosować do umowy, bo druga strona (inne
    panstwo) będzie miało prawo albo pozwać Polskę przed sąd, albo...
    wypowiedzieć wojnę.
    "Rzeczpospolita Polska przestrzega wišżšcego jš prawa międzynarodowego"
    (art.9 K RP) jest po prostu stwierdzeniem tego faktu.

    > A takie zapisy mamy w aktualnej konstytucji 3RP
    > i nie koniecznie dotyczy to tylko UE.

    Zacytuj proszę.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2014-02-14 10:55:08
    Od: "Śmieć" <j...@w...pl>

    > "Rzeczpospolita Polska przestrzega wišżšcego jš prawa międzynarodowego"
    > (art.9 K RP) jest po prostu stwierdzeniem tego faktu.

    > Zacytuj proszę.

    Proszę bardzo:
    Art. 90
    1. Rzeczpospolita Polska może na podstawie umowy międzynarodowej przekazać
    organizacji międzynarodowej lub organowi międzynarodowemu kompetencje
    organów władzy państwowej w niektórych sprawach.
    Art. 91
    2. Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie
    ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z
    umową.
    3. Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy
    konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest
    stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami

    Zauważ że zapisy te nie dotyczą tylko UE, dotyczą wszystkich umów
    miedzynarodowych, w tym umowy NATO i dwustronnej umowy pomiędzy RP a USA.
    Szczególnie niebezpieczny jest art.91 ust.3 ponieważ w wielu sprawach nie
    tylko gospodarczych polskie Sądy wydają orzeczenia sprzecznie z
    nieogłoszonymi a obowiązujacymi rozporzadzeniami UE, czy dyrektywami Rady
    Europy. Podkreślam zdradę polskich interesów dopuszczających stosowanie
    nieopublikowanego prawa mającego pierwszeństwo przed opublikowanymi polskimi
    ustawami. Za to powinien być Trybunał Stanu, a czegoś podobnego nie było
    nigdy w historii Polski włącznie z PRL.