  • 1. Data: 2006-08-21 21:44:56
    Temat: Kryptoreklama?
    Od: "cyfer" <c...@o...pl>

    Witam.
    Urząd wydając decyzję administracyjną przywołuje orzeczenie sądu i przy
    sygnaturze, w nawiasie, podaje namiar do orzeczenia w LEXie. Czy nie łamie
    prawa wobec innych, konkurencyjnych, produktów tego typu?

    --
    .==, __ . ,.___.___._ gg2155481
    "==___/ ` \./ [_ [__ [__) c...@o...pl

  • 2. Data: 2006-08-21 21:56:18
    Temat: Re: Kryptoreklama?
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    Użytkownik "cyfer" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sygnaturze, w nawiasie, podaje namiar do orzeczenia w LEXie. Czy nie łamie
    > prawa wobec innych, konkurencyjnych, produktów tego typu?

    To w tych konkurencyjnych programach nie ma szukania po sygnaturze? :-)

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-08-21 22:09:59
    Od: "cyfer" <c...@o...pl>

    <<Marcin Krzemiński>> wrote:

    > To w tych konkurencyjnych programach nie ma szukania po sygnaturze?
    > :-)
    > Marcin.

    Oprócz sygnatury podaje wewnętrzny numer LEXa. Napisałem wyraźnie.
    Nieistotne z resztą co to jest.
    Użyta jest nazwa programu.

    --
    .==, __ . ,.___.___._ gg2155481
    "==___/ ` \./ [_ [__ [__) c...@o...pl

  • 4. Data: 2006-08-22 05:11:52
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    > Oprócz sygnatury podaje wewnętrzny numer LEXa. Napisałem wyraźnie.
    > Nieistotne z resztą co to jest.
    > Użyta jest nazwa programu.
    >
    > --
    > .==, __ . ,.___.___._ gg2155481
    > "==___/ ` \./ [_ [__ [__) c...@o...pl
    > " ' " ' "\__. | | [__ | \ skype:cyfer_art

    A sam też podajesz nr GG, przecież są inne programy.
    Czy to nie to samo?

    Pozdrawiam
    Michał
    PS. Lexa używam od początku jego istnienia ( był wówczas na 1 ( słownie:
    jednej) dyskietce :)).

  • 5. Data: 2006-08-22 06:16:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał

    > A sam też podajesz nr GG, przecież są inne programy.
    > Czy to nie to samo?

    Nie to samo. Skoro korzysta z gg a nie "innego programu" to jaki inny
    numer miałby podawać?
    Podstawowa sprawa: cyfer nie jest urzędem państwowym a w celach
    informacyjnych wystarczy sygnatura sprawy.
    Chciałbyś na odpisie wyroku zobaczyc dopisek "wydrukowano na drukarce HP,
    podpisano piórem Parker"?

  • 6. Data: 2006-08-22 06:57:29
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    wiadomości news:ece7ll$h3v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > informacyjnych wystarczy sygnatura sprawy.
    > Chciałbyś na odpisie wyroku zobaczyc dopisek "wydrukowano na drukarce HP,

    Mnie to nie przeszkadza. :)

    Michał

  • 7. Data: 2006-08-22 07:29:15
    Od: zynov <z...@g...pl>

    mecenas napisał(a):

    > Mnie to nie przeszkadza. :)

    Jeden taki tobie podobny pokazuje się w telewizji w koszulce KGHM...

  • 8. Data: 2006-08-22 07:55:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał

    HP,

    > Mnie to nie przeszkadza. :)

    A gdybyś był dystrybutorem Canona lub Watermana?
    Albo był w sądowym sporze z HP?

  • 9. Data: 2006-08-22 09:21:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mecenas napisał(a):
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ece7ll$h3v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Mnie to nie przeszkadza. :)

    on sie nie pyta czy Tobie to przeszkadza tylko czy tak mozna :)

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 10. Data: 2006-08-22 09:22:55
    Od: m...@g...com

    Przemek R. wrote:
    [...]
    > on sie nie pyta czy Tobie to przeszkadza tylko czy tak mozna :)

    Skoro taki fakt zaistniał, to widać można. Być może nie wolno. :)

    p. m.