  • 11. Data: 2006-08-22 11:33:08
    Temat: Re: Kryptoreklama?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    cyfer napisał(a):
    > Urząd wydając decyzję administracyjną przywołuje orzeczenie sądu i przy
    > sygnaturze, w nawiasie, podaje namiar do orzeczenia w LEXie. Czy nie
    > łamie prawa wobec innych, konkurencyjnych, produktów tego typu?

    a jeśli podaje inne miejsce publikacji?

    KG

  • 12. Data: 2006-08-22 17:42:58
    Od: "cyfer" <c...@o...pl>

    <<kam>> wrote:
    > a jeśli podaje inne miejsce publikacji?

    Przypadek jest autentyczny - nie wydumany. Oprócz sygnatury podaje tylko to
    jedno.

    --
    .==, __ . ,.___.___._ gg2155481
    "==___/ ` \./ [_ [__ [__) c...@o...pl

  • 13. Data: 2006-08-22 22:25:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.08.2006 cyfer <c...@o...pl> napisał/a:
    > Przypadek jest autentyczny - nie wydumany. Oprócz sygnatury podaje tylko to
    > jedno.

    Z innych ciekawostek o podobnej tematyce - pdf'y dostępne na serwerze
    prawa Sejmu mają tytuł zawsze zaczynający się od "Microsoft Word", np.
    "Microsoft Word - D19640093Lj.doc".

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2006-08-22 22:29:00
    Od: m...@g...com

    cyfer napisał(a):

    > Przypadek jest autentyczny - nie wydumany. Oprócz sygnatury podaje tylko to
    > jedno.

    Skoro znalazł orzeczenie w LEXie to chyba dobrze że podaje miejsce
    publikacji. W końcu oficjalne zeszyty z orzecznictwem też nie są
    bezpłatne i też już w większości wydają je te same firmy, które
    robią Lexa, Lex Pololnice i Legalisa.

    Jak dla mnie nie ma problemu a i wielokroć w orzeczeniach się
    spotykałem z podawaniem nr LEXa przy orzeczeniu.

    Marcin.