  • 1. Data: 2006-08-21 22:39:46
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: d...@o...pl

    Czy mógłbyś zlinkować dla mnie tę ustawę?
    Również mam okropne problemy internetem (łącze radiowe), przez
    bardzo długi czas nie miałem dostępu do sieci - nie z mojej winy, co
    potwierdził technik.
    Wcześniej już pisałem do mojego providera o obniżenie stawki za
    określony miesiąc (wynikało to z wcześniejszych kłopotów a było
    ok pół roku temu).
    Prosiłbym o podpowiedź na jakim artykule mogę się oprzeć pisząc
    pismo do dostawcy.
    Pozdrawiam

    Problem