  • 1. Data: 2006-08-21 21:09:41
    Temat: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.

    Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl

    pzdr

    www

    PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie ( wypisywanie
    bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.
    Wiec chyba nie jest to najgorszy pomysl

  • 2. Data: 2006-08-21 21:27:39
    Temat: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "AnKa" <t...@m...net.pl>

    PEŁNE UZNANIE!!!!!!!!!!
    Coś takiego dziś się nie często zdarza - szczególnie w tym
    środowisku ...

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anka

  • 3. Data: 2006-08-21 21:35:14
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    prawnikzadarmo napisał:
    > Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    > prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.
    >
    > Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl
    Sądząc po popularności grupy pl.soc.prawo, skrzynka na wp może wkrótce
    odmówić posłuszeństwa. Szczególnie, jak więcej osób zauważy Twoją
    ofertę.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 4. Data: 2006-08-21 21:51:56
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > Sądząc po popularności grupy pl.soc.prawo, skrzynka na wp może wkrótce
    > odmówić posłuszeństwa. Szczególnie, jak więcej osób zauważy Twoją
    > ofertę.

    Ja mam inną wizję - przychodzi klient do kancelarii, pan mecenas słucha, po
    czym wklepuje w maila do prawnikazadarmo i wraca do lektury gazetki.
    Przychodzi odpowiedź od prawnika zadarmo, drukuje się ją na papierze
    firmowym kancelarii, kasuje klienta i znowu gazetka :-)

    Marcin.

  • 5. Data: 2006-08-21 21:54:12
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Marcin Krzemiński napisał:
> [...]
    > Przychodzi odpowiedź od prawnika zadarmo, drukuje się ją na papierze
    > firmowym kancelarii, kasuje klienta i znowu gazetka :-)
    Też przyjemnie :D
    A jak sądzisz, jaki procent postów na pl.soc.prawo to sprawy powierzone
    kancelariom - przedstawione w tai sposób, aby wiarygodnie wyglądały? ;)

    > Marcin.
    Pozdrawiam, argothiel

  • 6. Data: 2006-08-21 22:01:13
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > A jak sądzisz, jaki procent postów na pl.soc.prawo to sprawy powierzone
    > kancelariom - przedstawione w tai sposób, aby wiarygodnie wyglądały? ;)

    Z tego co widzę, sporo klientów sprawdza tu swoich pełnomocników. Na
    procentach się nie znam :-)

    Marcin.

  • 7. Data: 2006-08-21 22:22:59
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Mon, 21 Aug 2006 23:09:41 +0200, prawnikzadarmo napisał(a):

    > Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl
    Fajnie.
    Tylko po co?
    Od diabla i troche ludzi pisze po prostu na te grupe.
    Odpisuj im rowniez na jej lamach. Bedzie znacznie prosciej a do tego jesli
    popelnisz jakis blad (kazdemu sie zdarza) to ktos inny bedzie mial szanse
    cie poprawic dzieki czemu osoba ktorej pomagales mimo wszytsko otrzyma
    pomoc.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 8. Data: 2006-08-21 22:44:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.08.2006 AnKa <t...@m...net.pl> napisał/a:
    > PEŁNE UZNANIE!!!!!!!!!!
    > Coś takiego dziś się nie często zdarza - szczególnie w tym
    > środowisku ...

    Facet spamuje na grupę mimo zwracanej mu uwagi łamiąc w ten sposób
    przyjęte zasady środowiska (Usenetu), w którym jest najpewniej dośc nowy.
    Mówisz, że to godne pochwały. Może przy tym spokojnie udzielac tych swoich
    porad na samej grupie (jak najbardziej zgodnie z zasadami), czego on jakoś
    nie robi, a co robi tu wiele osób.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2006-08-22 06:50:49
    Od: w...@p...onet.pl

    > Fajnie.
    > Tylko po co?

    to jak z kazdym nowym produktem/firma etc etc...pierwsze cukierki tez sa zawsze
    za darmo ;)

    pozdrawiam
    d.

  • 10. Data: 2006-08-22 07:31:02
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał

> [...]
    > Przychodzi odpowiedź od prawnika zadarmo, drukuje się ją na papierze
    > firmowym kancelarii, kasuje klienta i znowu gazetka :-)

    Hehe... :) Niektore "Kancelarie" wlasnie tak robia.

    Neko