  • 1. Data: 2005-08-11 21:36:18
    Temat: Krościenko - Chyrów. 21 km w 1h 18 min ??
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    Dlaczego pociąg z Krościenka do Chyrowa 21 km jedzie godzinę i 18 minut ?
    Czy tyle czasu na granicy stoi, czy się tak wlecze ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-08-12 04:19:29
    Temat: Re: Krościenko - Chyrów. 21 km w 1h 18 min ??
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego pociąg z Krościenka do Chyrowa 21 km jedzie godzinę i 18 minut ?
    > Czy tyle czasu na granicy stoi, czy się tak wlecze ?

    Ja sądze ze do odpowiedzi na to pytanie wlasciwsza bylaby grupa
    pl.rec.robotki-reczne, ewentualnie pl.sci.fizyka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-08-12 04:20:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jaQbek napisał(a):
    > Dlaczego pociąg z Krościenka do Chyrowa 21 km jedzie godzinę i 18 minut ?
    > Czy tyle czasu na granicy stoi, czy się tak wlecze ?

    A mógłbyś wyjaśnić swój tok rozumowania, który skłonił cię do zadania
    takiego pytania na grupie dotyczącej prawa?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-08-12 05:26:38
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    > A mógłbyś wyjaśnić swój tok rozumowania, który skłonił cię do zadania
    > takiego pytania na grupie dotyczącej prawa?
    Pomyłka, nie spojrzenie, gdzie się wysyła ?
    Miało oczywiście pójść na pl.misc.kolej