  • 1. Data: 2005-08-11 19:19:03
    Temat: Jaki jest dozwolony czas odpowiedzi na pismo skierowane do urzedu.
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    Witam.

    Pismo wyslane listem poleconym 14 czerwca do ministerstwa infrastruktury z
    prozba o potwierdzenie badz zaprzeczenie interpretacji zarzadzenia wydanego
    przez to ministerstwo.
    Mijaja dwa miesiace i pismo pozostaje bez odzewu.
    W jakim czasie urzad ma obowiazek udzielic pisemnej odpowiedzi i czy po tym
    terminie swoja interpretacje, dla nie korzystna moge uznac za obowiazujaca z
    powodu braku odpowiedzi z ministerstwa, czyli teoretycznie nie zaprzeczeniu
    mojej interpretacji.?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2005-08-11 19:33:57
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

> [...]
    > tym terminie swoja interpretacje, dla nie korzystna moge uznac za
    > obowiazujaca z powodu braku odpowiedzi z ministerstwa, czyli teoretycznie

    Jeśli Twojego pisma nie można potraktować jako skargi ani wniosku
    (jakiegokolwiek przewidzianego przepisami), to w zasadzie takiego terminu
    nie ma.

    JK

  • 3. Data: 2005-08-11 19:44:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jan Kowalski news:6c449$42fba825$3eb31bd9$6595@news.chello.pl
    > Jeśli Twojego pisma nie można potraktować jako skargi ani wniosku
    > (jakiegokolwiek przewidzianego przepisami), to w zasadzie takiego
    > terminu nie ma.

    czy "skarga, albo wnioskiem" moze byc pismo z prosba o *decyzje*
    przyznania, lub nie, funduszy ?
    Czyli prosba o zajecie stanowiska na *tak* , badz na *nie* ?

  • 4. Data: 2005-08-12 06:16:37
    Od: "User of Internet" <u...@n...pl>

    zgodnie z KPA 28 dni

  • 5. Data: 2005-08-12 07:38:32