  • 1. Data: 2005-08-11 20:54:51
    Temat: windykacja KSI Kasolvenzia Polska
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc!!!
    Przez 5 lat posiadalem trzy telefony w sieci idea (na abonament). Przez ten
    okres regularnie placilem wszystkie naleznosci (nia male zreszta rachunki).
    Nistety kilka miesiecy temu stracilem prace, znalazlem sie w takiej sytuacji
    ze nie stac mnie bylo na oplacenie tych rachunków. Idea rozwiazałe ze mna
    umowe. Wystawili mi rachunek karny na 5000 zl. Poniewaz do tej pory nie
    ureguloalem rachunku, bo ine mam na to srodkow sprawa zostala rzekomo oddana
    do firmy zewnetrznej KSI KASOLVENZIA POLSKA. Od tego okresu caly czas moi
    rodzice(bo ja sie wyprowadzilem do kolegi) otrzymuja listy i telefony w
    ktorych groza im egzekucja komornicza. Strasza, ze bede mial ogromne klopoty
    osobiste zarówno ja jak i oni jesli nie oplace tych naleznosci. NIe jestem
    oszustem, nie mam w tej chcwili pienbiedzy i na pewno te rachunki oplace
    jesli tylko dostane prace i regularnie bede otrzymywał pensję. CZy taka
    firma dziala zgodnie z prawem?. Wszystkie listy ktore przysylaja nie sa
    polecone, przychodza do domu i krzycza pod drzwiami na caly glos ze jestem
    oszustem (tak zeby slyszeli sasiedzi). Co mozna zrobic z taka firma, co ona
    moze zrobic mnie lub rodzica bo twierdza ze bedziemy tego bardzo zalowali i
    ze beda przychodzili dotad az nas wymecza i zaplacimy. Przesyłajajakies
    druki do wstepnego postępowania sadowego, pozwy sadowe z moimi danymi,
    chociaz nie ma na nich zadnych pieczatek i podpisów. Czy to mozliwe i jak to
    sprawdzić ze Idea przekazala w drodze cesji moj dlug tej firmie. Dlaczego
    oni nie chca nic do mnie przeslac listem poleconym. Dlaczego, skoro maja
    cesje mojego dlugo, owe 5000 mussze wplacic na konto Idei?. Powtarzam nie
    jestem oszustem, ale w tej chwili nie stac mnie na oplacenie takiego
    rachunku. Prosze o pmoc. Co mam robic w takiej sytuacji?
    Paweł

  • 2. Data: 2005-08-11 21:00:22
    Temat: Re: windykacja KSI Kasolvenzia Polska
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł K" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    Przejrzyj nasze archiwum pod kątem firmy KRUK. To chyb najczęściej
    przewijająca się nazwa firmy tego rodzaju na tym forum. Zrozumiesz
    wówczas, jak działają takie firmy. O firmie KSI nie słyszałem, tym nie
    mniej nie ma ona jakiś innych niż inne uprawnień.

  • 3. Data: 2005-08-11 23:46:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł K wrote:

> [...]
    > ze nie stac mnie bylo na oplacenie tych rachunków. Idea rozwiazałe ze mna
    > umowe. Wystawili mi rachunek karny na 5000 zl. Poniewaz do tej pory nie

    Co to jest "rachunek karny"? Wydzwoniłeś te 5000, czy sobie z sufitu coś
    wpisali?

    > firma dziala zgodnie z prawem?. Wszystkie listy ktore przysylaja nie sa
    > polecone,

    To nie przychodzą. Porządne firmy wysyłająlisty polecone.

    > przychodza do domu i krzycza pod drzwiami na caly glos ze jestem
    > oszustem (tak zeby slyszeli sasiedzi).

    Wzywaj policję. Że jacyś chuligani rozrabiają.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-12 22:02:52
    Od: "Paweł K" <p...@w...pl>

    rachunek karny to kara za niedotrzymanie warunków umowy, za to ze przed
    czasem rozwiazujaze mna umowe ktora zawarta byla chyba na 2lata

  • 5. Data: 2005-08-14 10:49:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 13 Aug 2005 00:02:52 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > rachunek karny to kara za niedotrzymanie warunków umowy, za to ze przed
    > czasem rozwiazujaze mna umowe ktora zawarta byla chyba na 2lata

    i wynosi 750zł, więc przy 3 aktywacjach byłoby 2250zł więc do 5000zł
    troche brakuje...

    chciałbym żeby mnie EGB tak potraktowała za domniemane zadłużenie w
    Idei przesyłając wesołych kolesi pod dom a nie tylko wesołe pisemka
    przysyłają :(

    --
    futszaK
    jesteś burżuj i koniec bo nie bierzesz jedzenia na krechę :P

  • 6. Data: 2005-08-14 11:47:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 11 Aug 2005 22:54:51 +0200, użyszkodnik "Paweł K"

    > Przez 5 lat posiadalem trzy telefony w sieci idea (na abonament).

    po co Ci były aż 3 telefony w jednej sieci i to na abonament ???
    dla ładnych aparatów czy jak ??

> [...]
    > ze nie stac mnie bylo na oplacenie tych rachunków. Idea rozwiazałe ze mna
    > umowe. Wystawili mi rachunek karny na 5000 zl.

    5000zł opłaty karnej za 3 aktywacje ???
    troche mi tu za duzo. kara umowna wynosi 750zł, wiec 3 kary umowne to
    daje 2250zł więc do 5000zł troche daleko...

    nie było przypadkiem tak ze nadzwoniles i nie zaplaciles wiec Idea Ci
    doliczyła swoje do juz powstałej kwoty zadłużenia ???

    > Poniewaz do tej pory nie
    > ureguloalem rachunku, bo ine mam na to srodkow sprawa zostala rzekomo oddana
    > do firmy zewnetrznej KSI KASOLVENZIA POLSKA.

    korporejszyn standard, Centertel to operator telefonii mobilnej wiec
    zlecaja co się da (sprzedaż, windykacje) na zewnątrz

    >Od tego okresu caly czas moi
    > rodzice(bo ja sie wyprowadzilem do kolegi) otrzymuja listy i telefony w
    > ktorych groza im egzekucja komornicza.

    widział ktoś tego komornika ktorym straszą firmy windyjkacyjne ???

    >Strasza, ze bede mial ogromne klopoty
    > osobiste zarówno ja jak i oni jesli nie oplace tych naleznosci. NIe jestem
    > oszustem, nie mam w tej chcwili pienbiedzy i na pewno te rachunki oplace

    skoro zamierzasz im opłacić (ja bym nie zamierzał) to napisz im
    stosowne świadczenie że uznajesz dług (ja bym nie pisał)