  • 61. Data: 2007-08-23 19:09:13
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: "majula" <m...@w...pl>

    > Oskarżasz go niesłusznie. Nie był aż tak stronniczy.
    > Zdarzało mu się nie zgadzać nawet z samym sobą. Szczególnie jak zapomniał
    co
    > wybzdecił w przeszłości i po jakimś czasie bajdurzył coś wręcz
    przeciwnego.
    > ;)))
    > Jeśli masz cierpliwość i chęć to przejrzyj archiwum - sam zobaczysz.

    To dopiero moja druga, przypadkowa, z nim 'dyskusja', a ja
    już nie mam cierpliwości, dlatego archiwum raczej pod tym
    kątem przeglądać nie będę!
    Dzięki za ostrzeżenie:))

    Pozdrawiam,

  • 62. Data: 2007-08-23 19:45:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    majula wrote:

    > To dopiero moja druga, przypadkowa, z nim 'dyskusja', a ja
    > już nie mam cierpliwości, dlatego archiwum raczej pod tym
    > kątem przeglądać nie będę!
    > Dzięki za ostrzeżenie:))

    Heh, ostrzeżenie - to tak, jakby wściekły pies ostrzegał cię przed
    mruczącym kotkiem :)

  • 63. Data: 2007-08-23 19:46:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
> [...]
    > wręcz przeciwnego. ;)))
    > Jeśli masz cierpliwość i chęć to przejrzyj archiwum - sam zobaczysz.

    Cóż, od dawna wiadomo, że jesteś parszywym, zakłamanym gnojem.

  • 64. Data: 2007-08-23 19:54:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    majula wrote:

    > No właśnie nie narusza w żaden sposób! (czy ty naprawdę nie potrafisz
    > ogarnąć całości i dlatego komentujesz jedynie pojedyncze określenia

    Skoro tylko je podajesz jako argument...

    > czy zdania?). Jeśli nie narusza art. 11 k.p., to znaczy, że nie ma

    A widzisz, jednak doszłaś do wniosku, że nie narusza.

    > przeciwwskazań do zastosowania w miejscu pracy. Ewentualnie jeszcze
    > art. 23 i 24 k.c.

    Przecież wyraźnie pisałem, że nie ma żadnej publikacji tych nagrań. A
    samo nagrywanie dóbr osobistych nie narusza.

    > Podałam konkretny art. k.p., z którego wynika, że "pracodawca
    > obowiązany jest szanować godność..." itd. Jeśli pracownik nie

    Szanuje. Mówi "dzień dobry", pyta się o zdrowie, daje sensowne polecenia
    w ramach obowiązków służbowych i nie robi bezsensownych awantur.

    > będzie poinformowany o monitoringu w pracy, to zawsze może
    > postawić taki zarzut, jeśli natomiast pracodawca umotywuje
    > zasadność monitoringu i na dodatek zadba o to, aby jego pracownicy
    > wiedzieli o tym i to akceptowali, np. poprzez umowę o pracę,

    To jest tylko asekuranckie "krycie tyłka".

    > w której jest stosowny zapis, to żaden sąd go nie ruszy.
    > Były takie sprawy, jak chcesz wiedzieć więcej, to musisz
    > sobie sam poszukać.

    Nie, nie muszę. To TY musisz wykazać nielegalność nagrywania lub
    obowiązek informowania o nim.

    > Czyli nie zgodzisz się też z żadnym wyrokiem sądu, bo nie
    > znasz żadnego z sędziów...:)

    Sąd to instytucja. A wyroki wydaje sąd - a nie sędzia, który akurat
    przypadkiem RP reprezentuje (oddziel osobę od instytucji).

    A ty podpierasz się nie prawomocnym wyrokiem, a prywatną opinią jakiegoś
    prawnika.

    I przeleciało koło ciebie...

  • 65. Data: 2007-08-23 20:37:51
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 21:09
    (autor majula
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fakm54$6jq$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Dzięki za ostrzeżenie:))

    Jakkolwiek ostrzeżenie tym razem słuszne, to pamiętaj że to troll przed
    trollem ostrzega :D I że masz do czynienia z Mistrzem Matactwa, który jest
    dumny z tego, że rażące i karygodne zaniedbania zagrażające zdrowiu i życiu
    młodzieży szkolnej tłumaczy brakiem Referenta d/s Dostarczania Długopisów
    na terenie szkoły.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 66. Data: 2007-08-23 20:54:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fakr70$p6v$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > dumny z tego, że rażące i karygodne zaniedbania zagrażające zdrowiu i
    > życiu młodzieży szkolnej tłumaczy brakiem Referenta d/s Dostarczania
    Dżizas, mistrz matactwa...
    Nie wiem, co na tę "wypowiedź" by psychiatra powiedział.
    Kurdę, naprawdę nie rozumiem - czy ta (ważna i przydatna IMO) grupa
    przyciąga w jakiś szczególny sposób psychopatów, frustratów, obsesjonatów,
    debili, masturbantów, alkoholików i innych zboków z marginesu?
    Przecież dawniej tak nie było. A tu masz ci los - kolejny czubek-dewiant
    wyskoczył bez sensu jak Filip z konopii. Co za śmietnik się zrobił, a śmieci
    i inne brudy coraz to nowe się zwalają...

    --
    Jotte

  • 67. Data: 2007-08-23 20:56:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faksfq$pgk$1@nemesis.news.tpi.pl stern <s...@n...to>
    pisze:

    > no i kolejny w KF
    To nie ma sensu IMO, naprawdę.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2007-08-23 20:59:39
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 23 Aug
    2007 21:46:09 +0200, Andrzej Lawa zeznał(a):

    > Cóż, od dawna wiadomo, że jesteś [ciach].

    no i kolejny w KF
    ciasno się robi tam :)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 69. Data: 2007-08-23 21:06:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 22:54
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faks6f$5fn$1@news.dialog.net.pl>):

    > Kurdę, naprawdę nie rozumiem - czy ta (ważna i przydatna IMO) grupa
    > przyciąga w jakiś szczególny sposób psychopatów, frustratów, obsesjonatów,
    > debili, masturbantów, alkoholików i innych zboków z marginesu?

    Nie, myślę że nie przyciąga i że trafiłeś tu po prostu przypadkiem.

  • 70. Data: 2007-08-23 21:07:49
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 23 Aug
    2007 22:56:28 +0200, Jotte zeznał(a):

    > W wiadomości news:faksfq$pgk$1@nemesis.news.tpi.pl stern <s...@n...to>

    > To nie ma sensu IMO, naprawdę.

    wrzucanie ludzi do Kill File'a nie ma sensu?

    Toż to najważniejszy cel grup ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911