  • 131. Data: 2022-01-08 07:49:06
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Managerowie w wieku 45 lat nie przechodzą na emeryturę.

    Bez znaczenia. Program emerytalny to nie "zostań menadzerem". Jakby to
    działało to mam już rozwiązanie - niech każdy zostanie mistrzem
    olimpijskim:P

    --
    Shrek

  • 132. Data: 2022-01-08 07:53:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No coś za coś, wiadomo pewne koszty muszą być, ale niekoniecznie tak jak
    > powtarzasz, że młodzi będą się musieli dokładać

    A kto? Emeryci?

    > Kilka pokoleń bardziej współczesnych to nie jest statystycznie właściwa
    > próbka :)

    Ktore kilka?

    > Demokracja nie ma z tym nic wspólnego :) Dużo bardziej mądrość i
    > dojrzałość elit.

    No jednak trochę ma. Rozmawiamy o realnych rozwiązniach a nie
    przywracaniu dyktatur.

    > Sens jest, bo tylko tak można jakoś oszacować czy warto. Może DżejEf ma
    > rację, że obecny system to jest to co tygrysy lubią najbardziej, a może
    > jednak ludzie wychodzą lepiej gdy zamiast 60% z ich pensji zabiera im
    > się np. 9%?

    Problem w tym, że obecnie leżą na stole rozwiązania, że zabiorą ci 55%
    zamiast 60% i prawo do emerytury.

    --
    Shrek

  • 133. Data: 2022-01-11 02:42:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > czyli chcesz po prostu zadłużyć jeszcze następne pokolenie? Nie wiem czy
    > będą chetni na obligacje 100 letnie;P

    Poddaję się :)

    --
    Marcin