  • 1. Data: 2021-12-25 20:57:11
    Temat: Mecenas Giertych WIERZY że nie dało się zastosować wobec niego izraelskiego Pegasusa zgodnie z prawem?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Podziwiam mecenasa Giertycha jak człowieka głęboko wierzącego w
    prawo i sprawiedliwość ;-)

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/afera-pegasusa-roman
    -giertych-oburzony-wywiadem-rymanowskiego/5s5ksfx
    > dzisiaj 18:13 ;
    > Roman Giertych w bardzo ostry sposób skomentował zachowanie
    > dziennikarza Bogdana Rymanowskiego podczas rozmowy z szefem klubu KO
    > Borysem Budką. "Jeżeli sugerowałeś, że zgodnie z prawem PiS wlazł do
    > mojej sypialni, do moich spowiedzi i do tajemnic moich klientów to
    > jesteś kanalią" - napisał prawnik.

    Czy sam mecenas Giertych "Nieuchwytny" nie udowodnił kilka razy w
    praktyce różnic między prawem w teorii a prawem w praktyce?
    [Prawem jakie być powinno a prawem jakie wychodzi po zastosowaniu]

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-12-26 10:20:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2021 20:57:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czy sam mecenas Giertych "Nieuchwytny" nie udowodnił kilka razy w
    > praktyce różnic między prawem w teorii a prawem w praktyce?

    Ależ tak właśnie ma działać prawo. Skoro Gietrycha nie zapuszkowali to
    najyraźniej nie mają podstaw. Chyba nie masz wątpliwości że gdyby mieli
    choć jeden twardy dowód na byle jakie przestępstwo to już by siedział i
    żadne ukrywanie się by nie pomogło? Jak na razie jedynie dużo gadają co
    to nie mają na niego ale doskonale wiedzą że w sądzie to by miało zerową
    wartość. Możesz mieć mu za złe jedynie lepszą obsługę (czy raczej
    samoobsługę) jego przypadku niż ty będziesz miał kiedykolwiek. No ale w
    końcu to fachowiec. Nie masz za złe rzeźnikowi że zjada najlepszą
    kiełbasę, sprzedając tą pośledniejszą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2021-12-26 10:24:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    żadne ukrywanie się by nie pomogło? Jak na razie jedynie dużo gadają co
    to nie mają na niego ale doskonale wiedzą że w sądzie to by miało zerową
    wartość. Działają na zasadzie "rzucaj gównem, coś się napewno przyklei"
    a ty jesteś dobrym dowodem na skuteczność metody. Możesz mieć mu za złe
    jedynie lepszą obsługę (czy raczej samoobsługę) jego przypadku niż ty
    będziesz miał kiedykolwiek. No ale w końcu to fachowiec. Nie masz za złe
    rzeźnikowi że zjada najlepszą kiełbasę, sprzedając tą pośledniejszą to
    nie miej za złe adwokatowi że się skutecznie broni.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-12-26 13:48:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > rzeźnikowi że zjada najlepszą kiełbasę, sprzedając tą pośledniejszą to
    > nie miej za złe adwokatowi że się skutecznie broni.

    W wersji dyplomatycznej: *Coś* na Giertycha mają tyle że sądy
    "niezupełnie od czapy" uznają że za mało na areszt, zapewne biorąc
    z góry poprawkę jakie linie obrony by mecenas Giertych wysmażył.
    Nawet mi by chyba wyszedł "nękany adwokat niezłomny" gdyby
    "tylko" wezwań od prokuratury nie odbierał kwartał zamiast rok.

    IMHO Jest poziom "migania się" adwokata który dla *sądu* *opinii*
    *publicznej* jakoś tak ostro redukuje domniemanie *pełnej* niewinności.
    *Dla mnie* mecenas Giertych ten poziom przekroczył dawno i więcej
    niż wystarczająco przekonująco. Od adwokata pewnego poziomu
    szacunku dla procedur prawnych wypada wymagać.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-12-26 14:07:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2021 13:48:38 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > niż wystarczająco przekonująco. Od adwokata pewnego poziomu
    > szacunku dla procedur prawnych wypada wymagać.

    Dokładnie, znakomitym jesteś przykładem jak na słabe umysły działa
    propaganda.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2021-12-26 14:43:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Dokładnie, znakomitym jesteś przykładem jak na słabe umysły działa
    > propaganda.

    To jak chcesz [...] inaczej to rozważ ten hipotetyczny scenariusz:
    PO wygrywa wybory w 2023. Czy wtedy zaprowadza politykę:
    a) co wolno Giertychowi to nie narodowi
    b) wszystkim wolno się migać (rok+ od wezwań) jak Giertychowi
    W obu przypadkach szacunek dla prawa idzie się jebać jeszcze bardziej IMHO.

    Ja po prostu (prawie zawsze) pamiętam że życie to gra w osiąganie kilku
    częściowo sprzecznych celów na raz. Ciężko mi mieć szacunek do
    (większości) ludzi którzy o tym zapominają broniąc Giertycha
    "bez ograniczeń" poza samym Giertychem bo to o jego własną dupę chodzi.

    "Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać".

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-12-26 14:56:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2021 o 14:43, A. Filip pisze:

> [...]
    > (większości) ludzi którzy o tym zapominają broniąc Giertycha
    > "bez ograniczeń" poza samym Giertychem bo to o jego własną dupę chodzi.

    Sprawa jest prosta - obecna władza ma w dupie prawo. Prawem a poniekąd
    obowiązkiem obywatela jest traktować taką władzę jak okupanta i nie mieć
    przy tym żadnych wyrzutów sumienia. Jak kuba bogu tak bóg fidelowi. Więc
    daruj sobie tani symetryzm.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-12-26 15:32:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > mieć przy tym żadnych wyrzutów sumienia. Jak kuba bogu tak bóg
    > fidelowi. Więc daruj sobie tani symetryzm.

    Obowiązkiem pierwszego mecenasa opozycji jest równać w dół (bez ograniczeń)?
    Jak ty sądzisz że "Giertychowszczyzna" skończy się z rządami PiS to
    chyba musisz być idiotą. PiS *kiedyś* zostanie odsunięty od koryta
    władzy, choć niekoniecznie w 2023.

    IMHO Pegasus ma potencjał ujebać politycznie PiS już w wyborach 2023.
    Nawet taka partacząca jełopozycja jaka jest ten *spierdolony początek*
    pogrywania Pegasusem będzie miała czas "skorygować" to do wyborów.
    *Sądziłem* że rozegrania tego to nawet oni nie będą potrafić
    spierdolić, *powoli* mi to zaczyna przechodzić.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-12-26 16:38:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2021 o 15:32, A. Filip pisze:

    > Obowiązkiem pierwszego mecenasa opozycji jest równać w dół (bez ograniczeń)?

    Nie wiem jak tam u niego z chrześcijanizmem i nadstawianiem drugiego
    policzka, ale bardzo mi się podoba jak odkrywa hipokryzję pisiorów
    oburzonych że ktoś powiedzmy nawet nagina prawo w swoją stronę. A gdzie
    były pisuie chuje jak wasi łamali oscentacyjnie prawo? Wtedy wam
    hipokryci nie przeszkadzało. Giertych dobrze robi, bo waszą hipokryzję
    obnaża:P

    > Jak ty sądzisz że "Giertychowszczyzna" skończy się z rządami PiS to
    > chyba musisz być idiotą.

    Oczywiście że się nie skończy. Wielokrotnie pisałem, że pis zrobił
    znacznie więcej szkód dla porządku prawnego, bo sprzątanie po nich
    będzie odbywało się w równie pisim trybie:(

    > IMHO Pegasus ma potencjał ujebać politycznie PiS już w wyborach 2023.

    Nie ma. Dopóki jest ciepła woda w kranie i pasza w misce, to pisi
    elektorat ma w dupie pegazusy. No ale się zjebało i pasza drożeje...

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2022-01-03 11:37:25
    Temat: Re: co chce przykryć Ciemnogrodzka
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 31 Dec 2021 18:38:09 +0100, J.F napisał(a):

    > A ja im tam wierze.
    > Lekarz, ktory kilkanascie lat temu nie bral ... byli tacy?

    Nie każdy jest jak Karczewski, Konstanty Radziwiłł albo Chazan.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl