  • 1. Data: 2021-12-25 17:29:02
    Temat: Koncesja dla telewizji TTV
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Czy nadużyciem koncesji jest puszczanie w porannym paśmie TTV porannego
    programu TVN24 ?
    TTV jest na DVB-T MUX1

    https://emimaps.emitel.pl/

  • 2. Data: 2021-12-25 17:42:36
    Temat: Re: Koncesja dla telewizji TTV
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Monika Głowacka <m...@i...eu> pisze:
    > Czy nadużyciem koncesji jest puszczanie w porannym paśmie TTV
    > porannego programu TVN24 ?
    > TTV jest na DVB-T MUX1
    >
    > https://emimaps.emitel.pl/

    Całkiem być może. Tyle że w praktyce kluczowe pytanie to:
    Czy można za to odebrać koncesje od razu *bez ostrzeżenia*
    (dania szansy na poprawę)? IMHO *NIE* i tak nadawca "kalkuluje".

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-12-25 17:45:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2021 17:29:02 +0100, Monika Głowacka napisał(a):

    > Czy nadużyciem koncesji jest puszczanie w porannym paśmie TTV porannego
    > programu TVN24 ?
    > TTV jest na DVB-T MUX1
    >
    > https://emimaps.emitel.pl/

    Spodziewam się że prywatny nadawca może dowolnie zmieniać swój prywatny
    przekaz dopóki nie naruszy prawa, nie zostanie o to oskarżony i
    przymuszony wyrokiem sądu do wycofania. Przynajmniej na obecnym etapie
    zawłaszczania państwowych struktur przez jedyną właściwą partię
    patriotów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-12-25 19:49:47
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > przymuszony wyrokiem sądu do wycofania. Przynajmniej na obecnym etapie
    > zawłaszczania państwowych struktur przez jedyną właściwą partię

    Trzeba było zajrzeć do treści koncesji:
    http://www.archiwum.krrit.gov.pl/dla-nadawcow-i-oper
    atorow/koncesje/wykaz-koncesji-i-decyzji/details,400
    --K--2020-T.html

    a) audycje informacyjne (dzienniki, prognoza pogody, przegląd prasy,
    informacje specjalistyczne itp.) zajmą nie mniej niż 15% miesięcznego
    czasu nadawania programu w godz. 6.00-23.00, rozliczanego w okresach
    tygodniowych
    w wymienionych godzinach;

    to wychodzi 3 godziny dziennie, czyli mniej więcej się zgadza

  • 5. Data: 2021-12-25 19:55:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> pisze:

> [...]
    > tygodniowych
    > w wymienionych godzinach;
    >
    > to wychodzi 3 godziny dziennie, czyli mniej więcej się zgadza

    Oni nie chcą ale muszą? :-)

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-12-25 20:34:31
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.25 o 19:55, A. Filip pisze:

    > Oni nie chcą ale muszą? :-)

    Nie wiem jak to rozumieć.
    Jest to intrygujące.

  • 7. Data: 2021-12-25 20:35:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-25-grudnia-2021 o 17:29, Monika Głowacka pisze:
    > Czy nadużyciem koncesji jest puszczanie w porannym paśmie TTV porannego
    > programu TVN24 ?
    > TTV jest na DVB-T MUX1
    >

    > https://emimaps.emitel.pl/

    Czy to znaczy że tvn24 jest dostępny w całym kraju ZA DARMO w pewnych
    godzinach?

    Jak to się ma do narracji o praniu mózgów moherowych i braku dostępu do
    rzetelnej informacji?

  • 8. Data: 2021-12-26 10:07:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2021 20:34:31 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Nie wiem jak to rozumieć.
    > Jest to intrygujące.

    Filpiek ma dosyć zawikłane procesy myślowe. Podejrzewam że on sam nie
    wie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2021-12-26 13:11:16
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.12.25 o 20:35, _Master_ pisze:

    > Czy to znaczy że tvn24 jest dostępny w całym kraju ZA DARMO w pewnych
    > godzinach?
    >
    > Jak to się ma do narracji o praniu mózgów moherowych i braku dostępu do
    > rzetelnej informacji?

    W całym to może nie, TVP Info ma większy zasięg, patrze na tę mapke,
    Wygląda na to, że w godzinach 5:55 - 10:00 TVN24 jest w większej części
    PL, tylko w tym paśmie nie ma jakiejś ostrej polityki. Równie dobrze 70%
    mogłoby TVP Info pokazać.
    Zrobiłem sobie spacer wirtualny w Węglińcu:
    https://goo.gl/maps/aAmGji5YxnCTRnYx5
    Widzę anteny satelitarne prawie w każdym budynku. Czyli dostęp do TVN24
    mają. Nie ma TVN24 w najtańszych pakietach, ale już w następnym jest,
    więc kto ma ochotę to płaci i ogląda

  • 10. Data: 2021-12-26 19:00:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak zaa daarmoo?