  • 1. Data: 2022-01-01 11:56:34
    Temat: Re: Analiza "prawna" z Onet - Prezydent sprawił że LexTVN będzie zbędne [Niemieckie media w Polsce donoszą]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 31.12.2021 o 18:24, J.F pisze:

    > A czy twoje pisanie nie zahacza podobnie?

    A czy twoje dziecinne pytania kiedyś się skończą?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 2. Data: 2022-01-01 12:21:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > A czy twoje dziecinne pytania kiedyś się skończą?
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Skąd się bierze ta twoja fiksacja na punkcie zdrowia?
    "Głodnemu chleb na myśli"

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2022-01-01 13:36:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.01.2022 o 12:21, A. Filip pisze:

    > Skąd się bierze ta twoja fiksacja na punkcie zdrowia?
    > "Głodnemu chleb na myśli"

    Bo uważam, że zaburzenia zdrowia psychicznego są niebezpieczne dla
    zdrowia. Szczególnie dla zdrowia osób postronnych.
    Obozy koncentracyjne same się nie wybudowały, geje sami się nie opluwają
    w autobusach, a kobiety w Afganistanie same sobie nie odebrały prawa do
    nauki i prawa do chodzenia po ulicy bez asysty faceta.
    Tacy ludzie jak Korwin, Pawłowicz, Suski, Macierewicz, Bosak... (mam
    wymieniać dalej, czy już załapałeś?) sami się do władzy nie wybierają.

    Masz jeszcze jakieś pytania na które mógłbym udzielić ci wyczerpującej
    odpowiedzi pomimo tego, że dla inteligentnego człowieka odpowiedź jest
    oczywista i nawet nie musi takich pytań zadawać?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr