  • 1. Data: 2007-03-01 20:06:48
    Temat: Kontrola biletu po opuszczeniu pojazdu
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    Zastanawiam się, czy kontroler miał prawo skontrolować mnie...
    Wysiadałam wieczorem z autobusu. Ciemno już było, na dodatek widoczność
    zasłaniało mi dziecko, ktore trzymałam na ręku. Na stopniach minął mnie jakiś
    mężczyzna, nie przyglądałam mu się , bo i po co...
    Odeszłam już kilka kroków, słyszę, ktoś coś woła. Rozglądam się, facet do mnie
    macha. Pytam, co chce. A on, że bilet do kontroli! Patrzę, faktycznie, facet
    ma na kurtce duuuużą plakietkę, więc faktycznie pewnie kontroler ( co na niej
    miał już nie było widać, i ciemno i jednak to już kilka metrów odległości).
    prawdę mówiąc, zatkało mnie, ale mówię: teraz? chyba pan zartuje. I poszłam
    sobie, poganiana okrzykami: ja mogę panią zatrzymać, ja moge wezwac policję...
    Mozna mnie skontrolować po opuszczeniu pojazdu? Facet nawet nie powiedział :
    dobrywieczór, kontrola biletów...
    Bilet zreszta miałam :)

  • 2. Data: 2007-03-01 20:16:16
    Temat: Re: Kontrola biletu po opuszczeniu pojazdu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0899.00000121.45e73258@newsgate.onet.pl Magda
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Mozna mnie
    > skontrolować po opuszczeniu pojazdu?
    Jak się zgodzisz, to czemu nie?

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-03-01 20:30:51
    Od: "Poczatkujacy" <b...@b...pl>

    Magda wrote:
> [...]
    > widoczność zasłaniało mi dziecko, ktore trzymałam na ręku. Na
    > stopniach minął mnie jakiś mężczyzna, nie przyglądałam mu się , bo i

    bilet nalezy zachowac do kontroli w pojezdzie, jesli wolal poza nim to moglas
    wywalic w bloto bilecik czy do kratki sciekowej, i nic mu do tego, najwyzej
    mandat za zasmiecanie :)

  • 4. Data: 2007-03-01 22:27:10
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Poczatkujacy napisał(a):

    > bilet nalezy zachowac do kontroli w pojezdzie, jesli wolal poza nim to
    > moglas wywalic w bloto bilecik czy do kratki sciekowej, i nic mu do
    > tego, najwyzej mandat za zasmiecanie :)

    mandat owszem ale nie przez kanara :)

  • 5. Data: 2007-03-02 07:32:21
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policję...
    > Mozna mnie skontrolować po opuszczeniu pojazdu? Facet nawet nie powiedział

    Poza pojazdem mozesz kanara olać. No chyba ze tym kanarem jest Olo Kwasniak
    (z grupy pl.misc.transport.miejski). Gosc tak sie posługuje logiką formalną
    że mogłby byc problem ;)

    A.