  • 1. Data: 2007-03-01 18:34:07
    Temat: Obszar właściwości
    Od: " Krytykk" <k...@g...pl>

    Witam!

    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak mam rozumieć pojęcie "obszar właściwości"
    np prokuratury? Jeśli przykładowo będąc mieszkańcem Krakowa chcę zgłosić
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, które miejsce miało w Warszawie i
    którego sprawca mieszka w Warszawie, to mam się zgłosić do prokuratury
    mającej obszar właściwości Kraków czy Warszawa?

  • 2. Data: 2007-03-01 18:41:17
    Temat: Re: Obszar właściwości
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik " Krytykk" <k...@g...pl> napisał
> [...]
    > którego sprawca mieszka w Warszawie, to mam się zgłosić do prokuratury
    > mającej obszar właściwości Kraków czy Warszawa?

    Zgłosić możesz, gdzie chcesz, tyle, że się opóźni na skutek przesłania tam,
    gdzie trzeba. Zasadniczo sprawę prowadzi się tam, gdzie był popełniony czyn.
    Zależy jakie przestępstwo, ale prokuratura pewnie i tak prześle do Policji.