  • 51. Data: 2004-11-11 13:24:30
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshavwi0gmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:01:41 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    > Niestety jak się zdaje to nacjonalistyczne indywiduum rzeczywiście jest
    > doktorem i adiunktem na uczelni.

    Jestem, to prawda i mam nadzieję, że nazywając mnie "nacjonalistycznym
    idywiduum" Szanowny Pan nie chciał mnie obrazić. Nie jestem nacjonalistą,
    nie czuję się nacjonalistą. Nie każdy kto chce żyć godnie w Zjednoczonej
    Europie i nie jest mu obojętny los ludzi, oraz przyszłość regionu w którym
    zamieszkuje od razu musi być nacjonalistą.

    > Wprawdzie tego emaila uzywa od niedawna
    > ale po przeszukaniu grup pod kątem adresu podanego na stronie wyższej
    > szkoły informatyki i zarządzania w Rzeszowie wyskakuje cała masa podobnych
    > postów na podobny temat - czyli Żydzi won.

    Przykro mi, że muszę pana rozczarować, ale ja tego nie pisałem. Ktoś
    widocznie podszywał się pode mnie i być może źle pan zrozumiał moje
    intencje.
    Nigdzie nie napisałem "zydzi won", natomiast pan owszem jak widać powyżej.

    Wywożenie pieniędzy Polaków do Izraela przez np. pana Bagsika zapewne nazwie
    Pan szanowny zbiegiem okoliczności. To, że Pan Bagsik zamieszkał tam po
    ucieczce z pieniędzmi Polaków to też zbieg okoliczności.

    > Pisywał pod nickiem "NotYoung
    > ButNotOld2" w 2002 r. na pl.soc.polish, dbając tam o polskość grupy, oraz
    > na pl.sci.fizyka. Wcześniej, w 1993 r. pisał jako grzegorz kruk, ale nie
    > wykazywał jeszcze aż tak mocnych odchyłów nacjonalistycznych, a jeszcze
    > wcześniej podpisywał się jako "członek Solidarności Europejskiej" ślac z
    > Iralndii apele o pomoc dla Polski.

    To znów nie byłem ja i nie pamiętam abym kiedykolwiek pisał podobne rzeczy.
    1993 to proszę pana 11 lat temu. Premier Miller w aferze Orlenu zeznał, że
    nie pamięta co robił 3 miesiące temu. Nikt z przesłuchiwanych nic nie
    pamięta. Jeżeli tylko ujawni się jakaś afera w rządzie RP. Wszyscy nagle o
    wszystkim zapominają. Też mam widać prawo nie pamiętać.

    > A tak wogóle Panie Doktorze To jest grupa o dyskusjach na temat prawa.

    Pan Giertych jest prawnikiem, czyli dobrze trafiłem. Reprezentuje prawo jako
    wiceprzewodniczący komisji śledczej.

    > Więc jeśli o to chodzi to pana Giertischa możemy omawiać tylko pod kątem
    > jego skandalicznego zachowania podczas obrad komisji oraz złożonej przez
    > niego Kulczykowi propozycji nietykalności w zamian za dostarczenie zeznań
    > obciążających prezydenta.

    Nie zgadzam się z szanownym Panem, że to zachowanie było skandaliczne. Pan
    Roman Giertych jako wiceprzewodniczący komisji śledczej w sprawie Orlenu ma
    być może podstawy do proszenia o zeznania wyjaśniające choćby brak reakcji
    ze strony Pana Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego na próby sprzedania
    Rosjanom przemysłu dostarczającego Polsce (krajowi członkowskiemu NATO)
    energii i paliw.

    Pan Kulczyk jak widać jest w UK i tak nietykalny, ponieważ w UK nie
    obowiązuje ustawa o ekstradycji.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 52. Data: 2004-11-11 13:32:44
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "zdzis" <z...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Eee, no tak naprawde, to mam tez Ph.D., podobnie jak Pan Doktor i to z
    > przedmiotow scislych. A MA to mi sie tak po drodze przydazylo zrobic na
    > UAM. Ale poniewaz nie uznaje tytulomanii, wiec podpisuje sie najnizszym
    > swoim "degree".
    >
    > Hej! Wlasnie skojarzylem! Przeciez Ty jestes NotYoungButNotOld, ktory
    swego
    > czasu zasypywal postami grupe pl.sci.fizyka!
    > Jak tam podroze nadswietlne? Kiedy sie wybierasz? A moze juz wrociles?

    Czy to jest śmieszne?
    Nie, ponieważ to nie ja pisałem wtedy. Pamiętam, że to nie ja, chociaż moja
    pamięć może być zawodna.
    Pan próbuje sobie ze mnie publicznie kpić i prowokuje mnie Pan.

    > Dr Zdzislaw, MA, MSc, PhD
    > (I've learned something!)

    Szanowny Panie Doktorze Zdzisławie. Gratuluję tylu dyplomów. Mam nadzieję,
    że jest Pan w Polsce szczęśliwy i jest panu obojętne czy za benzynę będzie
    Pan płacił 5 zł, czy 2 zł. Ja zarabiam chyba mniej od pana, ponieważ
    przyszłość moich dzieci i tego kraju nie jest mi obojętna.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 53. Data: 2004-11-11 13:34:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshaxiu1kmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Protestuję przeciwko przypisywaniu mi nie mojej wypowiedzi.

    Przepraszam, faktycznie źle zaznaczyłem odpowiadając na post.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 54. Data: 2004-11-11 14:31:34
    Od: zdzis <z...@n...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Czy to jest śmieszne?
    > Nie, ponieważ to nie ja pisałem wtedy. Pamiętam, że to nie ja, chociaż
    > moja pamięć może być zawodna.

    Oj, chyba brak lecytyny ... ale szybko moze Pan sobie pamiec odswiezyc, przy
    uzyciu narzedzia o nazwie google. Klikamy "grupy dyskusyjne", potem .pl
    potem szukamy sci.fizyka, nastepnie wpisujemy "NotYoung" i ENTER.

    Na pewno Pan sobie przypomni ...

    > Pan próbuje sobie ze mnie publicznie kpić i prowokuje mnie Pan.

    Prowokuje do cwiczen pamieciowych. Tym bardziej ze przeszlosc nie taka
    odlegla.

    Swoja droga ... TAKI umysl ... chapeaux bas!

    dr Zdzislaw BA MA MSc PhD

  • 55. Data: 2004-11-11 14:31:54
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 14:24:30 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > To znów nie by?em ja i nie pami?tam abym kiedykolwiek pisa? podobne
    > rzeczy.

    takiej sygnaturki też nie pamięta?

    Sent by Grzegorz Kruk European Solidarity member
    G...@m...tcd.ie
    Dublin, Ireland

    > Pan Giertych jest prawnikiem, czyli dobrze trafi?em. Reprezentuje prawo
    > jako wiceprzewodnicz?cy komisji ?ledczej.

    Pan Girtych jest prawnikiem, ale reprezentuje nie prawo, tylko własne
    polityczne intersy. Wykorzystuje komisję by reklamowac własną osobę a
    razem z posłem o równie polsko brzmiacym nazwisku rywalizuje w konkursie
    "kto najlepiej opluje prezydenta".

    Czy nie jest dla pana zastanawiające to że pan poseł Giertych w czasie
    tajnych - nie transmitowanych - posiedzeń siedzi cicho, nie zadaje pytań a
    czasami wogóle wychodzi?

    > Nie zgadzam si? z szanownym Panem, ?e to zachowanie by?o skandaliczne.

    Gdyby w ten sposób zachowywal się przed sądem skończyłoby się to
    upomnieniem i wnioskiem do ORA o wszczęcie wobec niego postępowania
    dyscyplinarnego. Widywałem takie wnioski w mniej drastycznych przypadkach.

    > Pan Roman Giertych jako wiceprzewodnicz?cy komisji ?ledczej w sprawie
    > Orlenu ma by? mo?e podstawy do proszenia o zeznania wyja?niaj?ce cho?by
    > brak reakcji ze strony Pana Prezydenta RP Aleksandra Kwa?niewskiego na
    > próby sprzedania Rosjanom przemys?u dostarczaj?cego Polsce (krajowi
    > cz?onkowskiemu NATO)
    > energii i paliw.

    Nie chodziło mi o jego wnioski o przesłuchanie, ale o sposób w jaki
    traktuje świadków. Zwłaszcza o jego nastawienie, że ci świadkowie, którzy
    nie potwierdzają jego jedynie słusznej tezy bezczelnie kłamią. A co do
    wniosków o przesłuchanie prezydenta to ta kwestia leży jak się wydje poza
    sferą badań komisji orlenowskiej.

    > Pan Kulczyk jak wida? jest w UK i tak nietykalny, poniewa? w UK nie
    > obowi?zuje ustawa o ekstradycji.

    A pan wróciłby dobrowolnie do kraju w którym członek komisji śledczej
    publicznie stwierdza, że należy zabezpieczyć pański majątek, bo jest pan
    złodziejem i szpiegiem, a inny członek obiecuje, że zostawią pana w
    spokoju jeśli obciazy pan prezydenta?

    --
    Falkenstein

  • 56. Data: 2004-11-11 14:59:21
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsha1bgi3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Sent by Grzegorz Kruk European Solidarity member
    > G...@m...tcd.ie
    > Dublin, Ireland

    Nie pamiętam. Chociaż 13, 12 i 11 lat temu miałem istotnie taki adres email.
    To są bardzo odległe czasy.

    > Pan Girtych jest prawnikiem, ale reprezentuje nie prawo, tylko własne
    > polityczne intersy.

    Jest to Pana subiektywny pogląd. Moim zdaniem prawnicy polscy powinni być
    dumni z Pana mecenasa Romana Giertycha. Poza tym polskie prawo i przede
    wszystkim sprawiedliwość pozostawiają wiele do życzenia, o czym razem z żoną
    mieliśmy okazję się tak niedawno przekonać, zresztą już nie pierwszy raz.
    Przekonuje nas o tym każda afera w Polsce, która chwilę po ujawnieniu
    gaśnie. Afera Orlenu wydaje się być nieco inną, ale już widać próby
    wyciszenia Pana mecenasa Giertycha.

    > Wykorzystuje komisję by reklamowac własną osobę a razem z posłem o równie
    polsko brzmiacym nazwisku rywalizuje w konkursie
    > "kto najlepiej opluje prezydenta".

    Pierwszy raz słyszę o takim konkursie. Czy Szanowny Pan wie jakie są nagrody
    do zdobycia w tym konkursie i jakie są warunki uczestnictwa?

    > Czy nie jest dla pana zastanawiające to że pan poseł Giertych w czasie
    > tajnych - nie transmitowanych - posiedzeń siedzi cicho, nie zadaje pytań a
    > czasami wogóle wychodzi?

    Szanowny Panie, jak ja się mogę nad tym zastanawiać, skoro pierwszy raz o
    tym od Pana słyszę i nie wiem nawet czy Pan pisze prawdę, ponieważ nie
    uczestniczę w tajnych posiedzeniach komisji i nie mam możliwości oglądania
    ich w telewizji.

    > Gdyby w ten sposób zachowywal się przed sądem skończyłoby się to
    > upomnieniem i wnioskiem do ORA o wszczęcie wobec niego postępowania
    > dyscyplinarnego. Widywałem takie wnioski w mniej drastycznych przypadkach.

    Szanowny Panie. Jednym słowem zgadza się Pan chyba, że gdyby te
    przesłuchania odbywały się w "normalnym" sądzie już dawno sprawa by
    przycichła. Pan mecenas Roman Giertych wraz z innymi członkami komisji może
    trafiliby do więzienia, albo nawet do szpitala psychiatrycznego na
    obserwację, a polski przemysł zaopatrujący Polskę w strategicznie ważne -
    energię i paliwa zostałby sprzedany Rosjanom, którzy przejęliby wkrótce
    kontrolę nad Polską, kupując to i owo bez afer.

    > Nie chodziło mi o jego wnioski o przesłuchanie, ale o sposób w jaki
    > traktuje świadków. Zwłaszcza o jego nastawienie, że ci świadkowie, którzy
    > nie potwierdzają jego jedynie słusznej tezy bezczelnie kłamią.

    Czy oni kłamią, czy nie, trudno powiedzieć z mojego punktu widzenia.
    Widocznie ma dowody. Wspominał coś o nagraniach ABW. Mam nadzieję Pan
    mecenas Giertych zdoła udowodnić, że oni kłamali.

    > A co do wniosków o przesłuchanie prezydenta to ta kwestia leży jak się
    wydje poza
    > sferą badań komisji orlenowskiej.

    Nie wiem, być może ma Pan rację.

> [...]
    > publicznie stwierdza, że należy zabezpieczyć pański majątek, bo jest pan
    > złodziejem i szpiegiem, a inny członek obiecuje, że zostawią pana w

    Zacznijmy może od tego, że ja nigdy nie próbowałbym sprzedać kontroli nad
    energią i paliwami w Polsce (kraju NATO) Rosjanom, którzy nie są członkami
    NATO.
    Zawsze do Polski będę mógł wrócić, ponieważ nie kombinnuję, nie oszukuję,
    nie sprzedaję Polski i.t.d.
    Dalsza odpowiedź na ten temat byłaby w stylu "gdyby babcia miała wąsy, czy
    byłaby dziadkiem".

    Pozrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 57. Data: 2004-11-11 15:06:26
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > uzyciu narzedzia o nazwie google. Klikamy "grupy dyskusyjne", potem .pl
    > potem szukamy sci.fizyka, nastepnie wpisujemy "NotYoung" i ENTER.

    Szanowny Panie Doktorze,
    Nie odczuwam takiej potrzeby przypominania sobie o tym.

    > Prowokuje do cwiczen pamieciowych. Tym bardziej ze przeszlosc nie taka
    > odlegla.

    U premiera Millera to były 3 miesiące i nic nie pamiętał, a tu kilka lat
    minęło.

    > Swoja droga ... TAKI umysl ... chapeaux bas!

    Jaki umysł?

    Pozdrawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 58. Data: 2004-11-11 15:37:37
    Od: zdzis <z...@n...gazeta.pl>

    > Szanowny Panie Doktorze,
    > Nie odczuwam takiej potrzeby przypominania sobie o tym.

    Rozmumiem. Tez bym nie oddczuwal.

    > U premiera Millera to były 3 miesiące i nic nie pamiętał, a tu kilka lat
    > minęło.

    To ma Pan Doktor ten sam feler co premier Miller?
    I nie pare lat a poltora roku.

    > Jaki umysł?

    Tak po prostu podziwiam, ze sie Pan Doktor zajmuje calym spektrum problemow
    - od historii, przez polityke i zagagnienia miedzynarodowe, po fizyke
    teoretyczna
    I zawsze trzyma Pan ten sam poziom wypowiedzi.

    Klaniam sie czapka do ziemi.
    Po polsku.
    (jak kolega Staszek B., ktory tez nie wszystko pamietal)

    dr Zdzislaw BA MA MSc PhD

  • 59. Data: 2004-11-11 15:49:03
    Od: "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl>

    > Jaki umysł?

    Piękny umysł ;-)

  • 60. Data: 2004-11-11 16:33:28
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    najmocniej przepraszam ale jaki zwiazek ma ow tekst z zasadniczym celem tej
    listy dyskusyjnej? opowiadania o zyciu, spostrzezenia dt. politykow, aktorow i
    piosenkarzy to prawdopodobnie "lista dyskusyjna - zwierzenia".
    przestrzegajmy zasad!
    pozostaje z szacunkiem