  • 41. Data: 2013-06-30 20:21:11
    Temat: Re: Komplet punktów...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Zawsze

    Nie zawsze.
    Załóżmy, że zacząłeś wyprzedzać na przerywanej i nie wrócisz na swój pas, bo
    jest ciągła linia?

  • 42. Data: 2013-06-30 20:28:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2013 20:21, qwerty pisze:
> [...]
    .pl...

    > Nie zawsze.
    > Załóżmy, że zacząłeś wyprzedzać na przerywanej i nie wrócisz na swój

    No wrócisz, bo skoro już popełniłeś błąd, to wrócisz na zasadzie wyższej
    konieczności. Tak samo jak akurat będą roboty drogowe i albo najedziesz
    albo będziesz stał przez 3 miesiące.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2013-06-30 20:31:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > No wrócisz, bo skoro już popełniłeś błąd, to wrócisz na zasadzie wyższej
    > konieczności. Tak samo jak akurat będą roboty drogowe i albo najedziesz albo
    > będziesz stał przez 3 miesiące.

    Jaki błąd? To że zacząłem manewr wyprzedzania to nie błąd. Często mam, że jak
    wyprzedzam kogoś to tamtego duma nie pozwala i sam przyśpiesza.

  • 44. Data: 2013-06-30 21:18:38
    Temat: Re: Komplet punkt?w...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2013 12:06, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Też jest w rozporządzeniu, które przywowałałem. Punkty trafiają ale
    > warunkowo. Jesli sąd Cię uzna za winnego, to się naliczą, a jeśli
    > uniewinni, to się usunął. Akurat tu jest to bardzo sensownie ustawione.

    A jeśli od części uniewinni a za część skarze?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 45. Data: 2013-06-30 21:19:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.06.2013 20:31, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jaki błąd?

    Podczas wyprzedzania.

    > To że zacząłem manewr wyprzedzania to nie błąd.

    Jeśli w sposób uniemożliwiający zakończenie przed najechaniem na P4,
    które to najechanie jest zabronione, to owszem, błąd. Może nie twój
    (paczaj niżej), ale błąd.

    >Często mam,
    > że jak wyprzedzam kogoś to tamtego duma nie pozwala i sam przyśpiesza.

    No to wtedy on popełnia wykroczenie i to jego błąd, ale przy okazji
    twój, bo jak on się tak zachowuje, to ty masz odpuścić, a nie ,,ścigały
    się po szosie dwa łosie, dwa łosie, ten miał słomę w butach, a tamten
    był osieł... a potem stać się stało, co stać musiało się''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2013-06-30 23:46:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A jeśli od części uniewinni a za część skarze?

    No to dostaniesz tę część punktów, która odpowiada za skazania. To chyba
    dość oczywiste.

  • 47. Data: 2013-07-01 15:35:21
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2013 23:46, Robert Tomasik pisze:
    > No to dostaniesz tę część punktów, która odpowiada za skazania. To chyba
    > dość oczywiste.

    Tylko w teorii. Wedle tej samej teorii Policjant nie może mierzyć
    prędkości urządzeniem, które nie spełnia wymogów prawa, a robią to od
    blisko 10 lat non stop.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 48. Data: 2013-07-01 16:54:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tylko w teorii. Wedle tej samej teorii Policjant nie może mierzyć
    > prędkości urządzeniem, które nie spełnia wymogów prawa, a robią to od
    > blisko 10 lat non stop.

    Co te dwie rzeczy mają ze sobą wspólnego?

  • 49. Data: 2013-07-04 11:55:30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.06.2013 14:46, Robert Tomasik pisze:
    > Uważam, że byłoby o co powalczyć przed sądem. Ja tu widzę tylko dwa
    > czyny. Przekroczenie prędkości i wyprzedzanie w miejscu w którym było to
    > zabronione. Nałożono za nie maksymalny dopuszczalny mandat. Czy
    > właściwie, tojuż kwestia ocenna.

    Aby nie rozmawiać o niczym o to rzeczony fragment

    https://www.youtube.com/watch?v=5kPjSbIH6aw

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 50. Data: 2013-07-04 12:21:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Aby nie rozmawiać o niczym >
    > https://www.youtube.com/watch?v=5kPjSbIH6aw

    Rozporządzenie wskazałem i każdy moze sam ocenić. Nikt nie jest doskonały.
    Moim zdaniem policjanci sumując źle naliczyli.