  • 231. Data: 2015-03-14 00:59:47
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Z czym się zgadzam? Z tym że masz tylko trochę informacji? Oczywiście
    > że się zgadzam. A jak przeglądasz ogłoszenia w jakiejś gazecie w
    > rubryce motoryzacyjnej to masz więcej informacji? Zwykle dużo mniej.

    Weź nie zartuj.
    Ogłoszenia prasowe sa dla konkretnej grupy.
    Wiekszosc ma swoje powielenie w innych mediach typu allegro, otomoto itp i
    tam opis, zdjecia etc. A co najwazniejsze - tam autko moze czekac na kupca
    a nie licytacja i bum - sprzedane.

    Wiec starannosc komornika o klinetów powinna być jeszcze wieksza! Zwłaszcza
    ze sprzedaja nieswoje po to aby pomóc zarówno wierzycielowi jak i
    dłuznikowi.

  • 232. Data: 2015-03-14 01:05:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 13:40, Michał Jankowski pisze:

    > Akurat osoba właściciela to była znana od początku i zupełnie nie na tym
    > polega problem.

    Dokładnie na tym.
    To że mój samochód stoi na na czyimś terenie/parkingu nie oznacza
    że znajduje się we władania właściciela tego terenu/parkingu.
    Jak zaczną tych złodziei w krawatach wsadzać za zabór mienia
    to skończą się takie problemy jak ten omawiany.

    Pozdrawiam

  • 233. Data: 2015-03-14 05:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Jak zaczną tych złodziei w krawatach wsadzać za zabór mienia
    > to skończą się takie problemy jak ten omawiany.

    I jeszcze ci bedzie tłumaczył ze on chce dobrze, tylko mu "przepisiki"
    wiążą rece...
    Zenujące...

  • 234. Data: 2015-03-14 07:01:22
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 23:47:03 UTC+1 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    > Zajecie komornicze, a kradziez czyms sie jednak roznia, o czym zasluzony
    > prawnik i katolik wiedziec powinien. To pierwsze jest powszechnie
    > akceptowalne, to drugie, przynajmniej w moim srodowisku, nie.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa
    > --
    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    > -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    > ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    > moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

    Wiesz, czesto spotykam się z tym że ludzie wykorzystują swoją wiedzę w dyskusji.
    Jesteś pierwszą osobą która uczyniła ze swojej ignorancji argument. :)

  • 235. Data: 2015-03-14 07:05:58
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 23:58:13 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    w jego władaniu bądź inne dalej wymienione.
    można ruchomość która jest a)ruchomością dłużnika i b)jest w jego władaniu" byłoby
    bezzasadne bo dalsza część przepisu wyraźnie wskazuje że ruchomość nie musi być we
    władaniu dłużnika.

    > Proponowana przez Ciebie wykładnia tego przepisu jest na tyle
    > kuriozalna, ze dokąd nie wskażesz mi jakiegoś orzeczenia sądu na
    > poparcie tego albo komentarza naprawdę uznanego autorytetu prawniczego,
    > to niestety mnie nie przekonasz. Ta rzecz ma być i własnością dłużnika i
    > w jego władaniu.

    Przecież wskazałem Ci orzeczenie SN (zasadę prawną) i kilka komentarzy. Jeśli
    twierdzisz że jest inaczej to teraz Ty wskaż jakieś orzeczenie bądź komentarz w
    którym ktoś twierdził że jest inaczej.

  • 236. Data: 2015-03-14 07:10:49
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 00:56:01 UTC+1 użytkownik m napisał:

    w jego władaniu bądź inne dalej wymienione.
    można ruchomość która jest a)ruchomością dłużnika i b)jest w jego władaniu" byłoby
    bezzasadne bo dalsza część przepisu wyraźnie wskazuje że ruchomość nie musi być we
    władaniu dłużnika.

    > IMHO nijak nie można tego zdania czytać inaczej niż z I.
    >
    > Jeżeli napiszę "Ktoś piszący na p.soc.prawo mający na nazwisko Myrdin
    > bądź Tomasik", to mam na myśli ciebie i Roberta i nijak się pod to nie
    > łapie Janusz Tomasik, mój sąsiad.
    >
    > p. m.

    O tym dlaczego "ruchomość dłużnika" nie znaczy "ruchomość która jest własnością
    dłużnika" już pisałem - "krzesło Wojtka".
    Przedstaw swoje argumenty.

  • 237. Data: 2015-03-14 07:17:43
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 00:59:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > To jednak takie troche hitlerowskie "wykonywalismy rozkazy" z tym ze teraz
    > "wykonujemy prawo".
    > Masz moje głosne NIE NIE NIE!
    >
    > Byc moze prawo jest złe, ale to trzeba głosno mówić ze jest złe a nie
    > zacierac raczki zarabiac na tym złym prawie ktore w konsekwencji okrada
    > niewinnych ludzi.

    > Cóż za piekna demagogia.
    > Naprawde to wyczytales w mojej wypowiedzi?

    Problem hitlerowców został przez prawników rozwiązany - prawo może być
    niesprawiedliwe, opierać się można tylko wtedy gdy to jest "niedająca się znieść
    niesprawiedliwość" a za taką uznaje się np. usankcjonowane przez prawo zabójstwo.
    Inna niesprawiedliwość nie uzasadnia nieposłuszeństwa wobec prawa.

    Nie wyczytałem, pokazuję Ci jak wyglądają państwa w których masz prymat poczucia
    sprawiedliwości nad prawem.

  • 238. Data: 2015-03-14 07:27:53
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 00:59:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > Wiec starannosc komornika o klinetów powinna być jeszcze wieksza! Zwłaszcza
    > ze sprzedaja nieswoje po to aby pomóc zarówno wierzycielowi jak i

    Auto ma czekać na kupca? Czy domagasz się by komornik zabierał to co zajmuje, tak by
    te rzeczy czekały na kupca? Można, ale głównie z tego robi się zarzut wobec
    komorników że zabierają.
    A że brakuje zdjęć, no cóż, można zabrać dłużnikowi samochód, wymyć, poczekać na
    dobre oświetlenie i zrobić zdjęcia - tylko jakoś dłużnicy sobie zwykle tego nie
    życzą.
    No i jeśli dłużnik chciałby lepiej się ogłaszać to przecież nikt mu tego nie broni,
    może sam lub wystąpić do komornika ze stosownym wnioskiem (ponosząc dodatkowe koszty)

  • 239. Data: 2015-03-14 07:29:42
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 05:59:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > I jeszcze ci bedzie tłumaczył ze on chce dobrze, tylko mu "przepisiki"
    > wiążą rece...
    > Zenujące...

    Rozumiem że już brak Ci argumentów. OK, nie musisz się wprost do tego przyznawać.

  • 240. Data: 2015-03-14 09:53:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-03-15 o 07:05, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    twierdzisz że jest inaczej to teraz Ty wskaż jakieś orzeczenie bądź komentarz w

    No to proszę jeszcze raz, bo po prostu tego nie widzę, a trudno mi
    dyskutować z argumentami, których nie widzę.