eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Mar 2015 23:27:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 00:59:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Weź nie zartuj.
    > Ogłoszenia prasowe sa dla konkretnej grupy.
    > Wiekszosc ma swoje powielenie w innych mediach typu allegro, otomoto itp i
    > tam opis, zdjecia etc. A co najwazniejsze - tam autko moze czekac na kupca
    > a nie licytacja i bum - sprzedane.
    >
    > Wiec starannosc komornika o klinetów powinna być jeszcze wieksza! Zwłaszcza
    > ze sprzedaja nieswoje po to aby pomóc zarówno wierzycielowi jak i
    > dłuznikowi.

    Auto ma czekać na kupca? Czy domagasz się by komornik zabierał to co zajmuje, tak by
    te rzeczy czekały na kupca? Można, ale głównie z tego robi się zarzut wobec
    komorników że zabierają.
    A że brakuje zdjęć, no cóż, można zabrać dłużnikowi samochód, wymyć, poczekać na
    dobre oświetlenie i zrobić zdjęcia - tylko jakoś dłużnicy sobie zwykle tego nie
    życzą.
    No i jeśli dłużnik chciałby lepiej się ogłaszać to przecież nikt mu tego nie broni,
    może sam lub wystąpić do komornika ze stosownym wnioskiem (ponosząc dodatkowe koszty)