eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Sat, 14 Mar 2015 09:53:27 +0100
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    <mds51u$ai5$1@srv.chmurka.net> <mds6sm$5tu$1@node1.news.atman.pl>
    <mdukfm$fei$1@node2.news.atman.pl>
    <55030062$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <mduvd7$3v0$2@node1.news.atman.pl>
    <55030954$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdv1mp$6rg$1@node1.news.atman.pl>
    <550317d9$0$2252$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <550341ee$0$10332$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55036b82$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>

    W dniu 14-03-15 o 07:05, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    w jego władaniu bądź inne dalej wymienione.
    można ruchomość która jest a)ruchomością dłużnika i b)jest w jego władaniu" byłoby
    bezzasadne bo dalsza część przepisu wyraźnie wskazuje że ruchomość nie musi być we
    władaniu dłużnika.
    > Przecież wskazałem Ci orzeczenie SN (zasadę prawną) i kilka komentarzy. Jeśli
    twierdzisz że jest inaczej to teraz Ty wskaż jakieś orzeczenie bądź komentarz w
    którym ktoś twierdził że jest inaczej.

    No to proszę jeszcze raz, bo po prostu tego nie widzę, a trudno mi
    dyskutować z argumentami, których nie widzę.