  • 290. Data: 2015-03-15 11:00:00
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > dokonania zajęcia rzecz nadal pozostawała we władaniu dłużnika
    > egzekwowanego."

    Robercie, czy mozesz popracować nad cytatami przed wysłaniem posta?
    Zobacz powyzej - to jest cytat tego samego poziomu a u ciebie raz ma jeden
    znak cytoewania a raz wcale...

  • 292. Data: 2015-03-15 11:54:52
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Odnoszenie się do tych którzy nie mają o tym zielonego pojęcia to konfrontowanie
    wiedzy i ignorancji c.n.d.

    Ale ci ludzie wiedza, ze takie jest prawo i wlasnie tego nie akceptuja.
    Czy do nie akceptowania komuny trzeba byc po lekturze dziel Lenina,
    Wyzszej Szkole przy PZPR i byc weteranem walk ramie w ramie z Che?
    Albo inaczej, idziesz do uznanego autorytetu w medycynie z grypa, a gosc
    powiada, ze to nie grypa, tylko padaczka, to tytul profesorski czarownie
    zmienia grype w padaczke, czy jednak wirusy maja w dupie tytul naukowy i
    robia swoje?
    Gosc ukradl traktor osoby trzeciej i go sprzedal za bezcen. Takie sa
    fakty. Dzieci w przedszkolu, albo wczesniej maja wpajane zasady, ktore
    na to nie pozwalaja. Te ktore tego nie opanuja zostaja komornikami
    takimi jak ten mily pan, od ktorego zaczal sie watek. CBDO.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 293. Data: 2015-03-15 13:18:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-15 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Top tylko animka - połaczyła dwie zupełnie nie zwiazane ze sobia sprawy i
    > coś z tego wnioskuje...

    Nie, no tego się domyśliłem. Ale chodzi mi o to pookradanie przez
    EUROBANK klientów.

  • 294. Data: 2015-03-15 13:19:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Robercie, czy mozesz popracować nad cytatami przed wysłaniem posta?
    > Zobacz powyzej - to jest cytat tego samego poziomu a u ciebie raz ma jeden

    Mogę, tylko z jakiegoś powodu cytaty z Tomka nie są łamane automatycznie
    i muszę to robić ręcznie. Z Twoimi nie ma tego problemu.

  • 295. Data: 2015-03-15 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie, no tego się domyśliłem. Ale chodzi mi o to pookradanie przez
    > EUROBANK klientów.

    Podobno jakas nowa afera phishingowa.

  • 296. Data: 2015-03-15 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Mogę, tylko z jakiegoś powodu cytaty z Tomka nie są łamane
    > automatycznie i muszę to robić ręcznie. Z Twoimi nie ma tego problemu.

    To chyba wynika z tego powodu, ze Tomek nie lamie linii po okreslonej
    ilosci znaków (nie pamietam dokładnie ale chyba ok 7x)
    Moj czytnik odpowiadajac na jego posty łamie linie ponownie i nie ma
    problemu ale zapewne nie kazdy czytnik to potrafi.

  • 297. Data: 2015-03-15 14:10:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-15 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Podobno jakas nowa afera phishingowa.

    A jakieś bliższe szczegóły?

  • 298. Data: 2015-03-15 14:11:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Moj czytnik odpowiadajac na jego posty łamie linie ponownie i nie ma
    > problemu ale zapewne nie kazdy czytnik to potrafi.

    Ja obecnie używam Tunerbird i jakoś mu to nie wychodzi.

  • 300. Data: 2015-03-15 14:53:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ja obecnie używam Tunerbird i jakoś mu to nie wychodzi.

    Ja od zawsze x-news i juz chyba sie na nic innego nie przerzuce tak szybko
    :)

  • 299. Data: 2015-03-15 14:53:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A jakieś bliższe szczegóły?

    Na banki jest watek "pieniadze wyciekły ludziom z konta)