eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 13 Mar 2015 23:17:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 00:59:47 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > To jednak takie troche hitlerowskie "wykonywalismy rozkazy" z tym ze teraz
    > "wykonujemy prawo".
    > Masz moje głosne NIE NIE NIE!
    >
    > Byc moze prawo jest złe, ale to trzeba głosno mówić ze jest złe a nie
    > zacierac raczki zarabiac na tym złym prawie ktore w konsekwencji okrada
    > niewinnych ludzi.

    > Cóż za piekna demagogia.
    > Naprawde to wyczytales w mojej wypowiedzi?

    Problem hitlerowców został przez prawników rozwiązany - prawo może być
    niesprawiedliwe, opierać się można tylko wtedy gdy to jest "niedająca się znieść
    niesprawiedliwość" a za taką uznaje się np. usankcjonowane przez prawo zabójstwo.
    Inna niesprawiedliwość nie uzasadnia nieposłuszeństwa wobec prawa.

    Nie wyczytałem, pokazuję Ci jak wyglądają państwa w których masz prymat poczucia
    sprawiedliwości nad prawem.