  • 181. Data: 2015-03-13 07:20:51
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 02:27:28 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Rolnik dostał juz do użytkowania nowy ciągnik, teraz jest szykanowany i
    > szpiegowany przez prywatnych detektywów. Ktoś z tych komorników chce go
    > zniszczyć.
    >

    > --
    > animka

    Nie chce go zniszczyć (bo niby po co), zapewne ktoś chce przygotować się do walki w
    sądzie. Gdyby np. znaleźli się świadkowie gotowi zeznać że szwagier dłużnika dostawał
    pieniądze od dłużnika to przyznaj że sprawa wyglądałaby nieco inaczej (a to tylko
    jeden przykład, mogą być inne fakty warte poznania).

  • 182. Data: 2015-03-13 07:23:56
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    > Właściciel miał łeb zahukany przez komornika i nie znał przepisów prawa,
    > bo to rolnik.
    > Podobno ten ciągnik, który mu komornik z asesorem ukradli to za dlugi
    > jego szwagra!
    > Tak, czy siak wyższe instancje już się dobrały do dup tych dwóch panów i
    > ich kariera raczej już się skończyla.
    >

    > --
    > animka

    Rolnik może i nie wiedział, obowiązek wiedzieć miał za to profesjonalny pełnomocnik
    który tych ludzi reprezentuje.
    Brak wiedzy nie był tu problemem.

  • 183. Data: 2015-03-13 07:30:08
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.03.2015 o 07:20, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    > przyznaj że sprawa wyglądałaby nieco inaczej (a to tylko jeden
    > przykład, mogą być inne fakty warte poznania).

    Mówisz że czytasz regularnie grupę?

    p. m.

  • 184. Data: 2015-03-13 07:34:14
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    > Dlatego, że ludzie na ogół są solidarni (oprócz chciwych złodziei) i
    > brzydzą się kradzionym przez komorników sprzętem czy mieszkaniami, na
    > które ludzie pracowali przez wiele lat.
    >

    > --
    > animka

    Przykro mi animko że to właśnie ja muszę powiedzieć Ci te brutalną prawdę. Ludzie nie
    są solidarni! Bardzo głęboko mają solidarność. Mówienie o solidarności między ludźmi
    to próba zaklinania rzeczywistości.
    Ludzie, a spotykam ich sporo, nie tylko na gruncie zawodowym, gdyby mogli toby się
    pozagryzali.
    Na aukcjach komorniczym bywa trudno sprzedać rzeczy używane, po nowe (niestety
    rzadkość) ustawiają się kolejki.
    Otwórz oczy animko.

  • 185. Data: 2015-03-13 07:41:35
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 07:30:11 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > Mówisz że czytasz regularnie grupę?
    >
    > p. m.

    Nie, tego nie napisałem.
    Od wielu lat tu jestem. Czytam to co mnie interesuje, zwykle o procedurze cywilnej.

  • 186. Data: 2015-03-13 07:44:29
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.03.2015 o 07:41, Tomasz Myrdin pisze:

    > Nie, tego nie napisałem.
    > Od wielu lat tu jestem. Czytam to co mnie interesuje, zwykle o procedurze cywilnej.

    Na czym polega "bycie tu od wielu lat"? Pytam - bo dyskutujesz z animką
    tak jakbyś nie wiedział kto ona. Jak się Stokrotka pojawi to się
    zdziwisz że robi błędy ortograficzne?

    p. m.

  • 187. Data: 2015-03-13 08:21:17
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 07:44:30 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > Na czym polega "bycie tu od wielu lat"? Pytam - bo dyskutujesz z animką
    > tak jakbyś nie wiedział kto ona. Jak się Stokrotka pojawi to się
    > zdziwisz że robi błędy ortograficzne?
    >
    > p. m.

    Polega na tym że dostaję informacje jakie tematy są poruszane. Gdy jakiś temat mnie
    interesuje (i akurat mam czas) to czytam.
    Gdy uważam że powinienem coś skomentować lub gdy po prostu się nudzę to piszę.

    Masz rację, nie wiem kim jest animka. Jakoś wcześniej nie zapamiętałem jej.

  • 188. Data: 2015-03-13 12:34:38
    Od: Michał Jankowski <m...@g...com>

    W dniu 12.03.2015 15:21, Liwiusz pisze:

    > Taki, który nakazuje zająć ruchomości będące we władaniu dłużnika, a nie
    > będące własnością dłużnika.

    > Może poczytaj w końcu przepisy i dowiedz się, jaka jest wówczas droga
    > odwoławcza?

    Przychodzi komornik, wpisuje do protokołu "zajmuję ciągnik pod adresem
    Kwiatowa 7", przechodzi przez podwórko na teren posesji Kwiatowa 5 i
    zabiera stamtąd ciągnik i naprawdę nie ma prawa, które by umożliwiło
    powstrzymanie go przed kradzieżą tu i teraz?

    Jak rozumiem, dokładnie tak się to odbyło, a jedynym rzekomym dowodem na
    posiadanie ciągnika przez dłużnika był adres parkowania ciągnika, który
    to adres komornik wpisał do protokołu fałszywy.

    No ludzie...

    MJ

    MJ

  • 189. Data: 2015-03-13 13:16:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 15:12, Liwiusz pisze:

    > To chyba nie czas i nie miejsce na naukę podstaw kpc? Jeśli dwa dni
    > dyskusji niczego nie nauczyły, to już chyba więcej się nie da? :)

    Jeśli idiota wykonujący pracę komornika nie potrafi ustalić
    właściciela pojazdu mechanicznego przed jego sprzedażą to
    powinien dostać zakaz wykonywania tego zawodu.
    I jak kiedyś to nastąpi skończą się problemy z pracą komorników.

    Pozdrawiam

  • 190. Data: 2015-03-13 13:19:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 21:13, Tomasz Myrdin pisze:

    > No i co mam Ci napisać? Że komornik działa w granicach prawa? Przecież tego nie
    zrozumiesz, tak jak nie zrozumiałeś wiele razy wcześniej. ;)
    > Właśnie dlatego komornikami są prawnicy i dlatego wiele lat się szkolą by wiedzieli
    co i kiedy mają robić a nie by wydawało im się coś.

    To ile trzeba szkolić prawnika aby potrafił ustalić właściciela
    zarejestrowanego pojazdu mechanicznego i dlaczego nikt tego nie
    robi w naszym kraju ?