  • 171. Data: 2015-03-12 22:02:14
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu czwartek, 12 marca 2015 21:45:59 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
    były podstawy do zajęcia (uznania władania).

    > no bo powtarzam bezmyślnie Twoje głupoty. Oczywiscie sad sprawę umorzył
    > a nie oddalił.
    > http://tinyurl.com/l55lb52
    >
    > --
    > @foe_pl

    Zobacz że tutaj dziennik odnosi się do artykułu GW. GW nie mogła się zdecydować i
    ciągle zmieniała zdanie odnośnie tego czy to było umorzenie czy oddalenie.
    Po analizie materiałów z GW wydaje mi się że sąd oddalił skargę a umorzył powództwo
    przeciwegzekucyjne. Informacja o oddaleniu skargi została też podana (o ile mnie
    pamięć nie myli) przez R.Romanowskiego (KRK) w Polsacie (Państwo w Państwie).

  • 172. Data: 2015-03-12 22:08:11
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 21:17, Tomasz Myrdin pisze:

    > Należało pozwolić zająć ruchomość a później spokojnie ją obronić w sądzie. Wszystko
    wyglądałoby inaczej.
    > Niestety, ludzie najpierw "pyszczą" a później ponoszą tego konsekwencje i płaczą.

    Strach zwykłym ludziom po ulicy chodzić w okolicy kancelarii komornika a
    tym bardziej miejscu jego akcji.

  • 173. Data: 2015-03-12 22:18:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-03-15 o 22:00, the_foe pisze:

    > Wszystko się opiera na art 339 KC "Domniemywa się, że ten, kto rzeczą
    > faktycznie włada, jest posiadaczem samoistnym." Dzieki temu jednemu
    > zdaniu mamy w kraju raj komorniczy.

    Wiesz, ale to domniemanie.

  • 174. Data: 2015-03-12 22:55:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Mar 2015, Pawel O'Pajak wrote:

    > Zrozum czlowieku, ze sytuacja, w ktorej obywatel musi sie bronic przed panstwem,
    > a nie panstwo broni obywatela, prowadzi do upadku panstwa.

    Mykeny albo cóś tak? ;)

    Problem leży gdzie indziej.
    Napisałeś:
    "Komornik nie miał prawa uwzględnić informacji z dowodu rejestracyjnego.
    Tyle."

    To sam ze sobą ustal, czy *uznajesz* istniejące prawo, czyli dyskutujesz
    nad czymś zupełnie innym, czyli *sam sobie* zaprzeczasz, jednocześnie
    powiadając że "komornik nie miał prawa" tudzież krytykując fakt że
    *miał*.

    > No chyba, ze uwazasz, ze "to panstwo
    > (Polska) istnieje tylko formalnie" jak to stwierdzil podsluchany minister
    > Sienkiewicz.

    "to państwo" na początek łamie IMO art.2 Konstytucji - IMO (bez "H")
    uznanie, że istnieje konieczność zapewnienia immunitetu dowodzi,
    że *nie* jest państwem prawa.

    pzdr, Gotfryd

  • 175. Data: 2015-03-13 02:08:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-11 22:33, Tomasz Myrdin pisze:

    > Nie był nowy, o ile mnie pamięć nie myli (i jeśli wierzyć mediom) to
    > miał ponad rok - w tym czasie najwięcej traci na wartości.
    >
    > Podczas zajęcia ciągnika (jeśli wierzyć mediom) dłużnik był obecny. W
    > każdej chwili mógł (a miał profesjonalnego pełnomocnika więc powinien
    > był o tym wiedzieć) wnieść skargę na oszacowanie i wtedy wycena
    > zostałaby sporządzona przez biegłego. Podczas czynności obecni byli
    > policjanci którzy powinni podpisać się pod protokołem z czynności,

    Policjanci to pewnie z tej samej mafii, więc liczyc na ich uczciwość
    raczej nie można było liczyć.

    --
    animka

  • 176. Data: 2015-03-13 02:14:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-11 22:49, Tomasz Myrdin pisze:
    > Z tym wycenianiem to nie tak jak myślisz. Po pierwsze, jak już
    > pisałem wcześniej, dłużnik ma prawo skarżyć oszacowanie dokonane
    > przez komornika i wtedy wycenia biegły. Po drugie przyjrzyj się
    > licytacjom komorniczym, niby ceny są atrakcyjne a jakoś tak chętnych
    > zbyt dużo nie ma.

    Dlatego, że ludzie na ogół są solidarni (oprócz chciwych złodziei) i
    brzydzą się kradzionym przez komorników sprzętem czy mieszkaniami, na
    które ludzie pracowali przez wiele lat.

    --
    animka

  • 177. Data: 2015-03-13 02:16:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-11 22:57, z pisze:

    > Po wysłuchaniu kilku audycji w trójce o komornikach muszę stwierdzić że
    > mają w sejmie ogromny lobbing.
    > Te wszystkie wywody w trosce o skuteczność. Niechęć do zmian w
    > przepisach wołających o pomstę (sprzedaż ciągnika) Prowizje - przecież
    > mamy kryzys ;-)
    >
    > A o bankach... tytuły wykonawcze, opłaty. Jest mnóstwo lobbystów co w
    > mediach co leją wodę a ten biedny naród łyka (znaczy lemingi ;-) )

    A teraz ten Bierecki, który wyprowadził pieniądze SKOK-ów na swój
    prywatny Instytut (czy jak go tam).

    --
    animka

  • 178. Data: 2015-03-13 02:23:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-11 23:05, Tomasz Myrdin pisze:
> [...]

    Właściciel miał łeb zahukany przez komornika i nie znał przepisów prawa,
    bo to rolnik.
    Podobno ten ciągnik, który mu komornik z asesorem ukradli to za dlugi
    jego szwagra!
    Tak, czy siak wyższe instancje już się dobrały do dup tych dwóch panów i
    ich kariera raczej już się skończyla.

    --
    animka

  • 179. Data: 2015-03-13 02:26:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 00:29, the_foe pisze:

    > w przypadku pojazdu? Przeciez mozna sprawdzić w dow. rej. a nawet na
    > stronie https://historiapojazdu.gov.pl/ komornik moze sobie looknąć od
    > kiedy nie-dłużnik ma go we władaniu. I w tym słynnym przypadku
    > zobaczyłby, ze od nowosci.

    Rolnik dostał juz do użytkowania nowy ciągnik, teraz jest szykanowany i
    szpiegowany przez prywatnych detektywów. Ktoś z tych komorników chce go
    zniszczyć.

    --
    animka

  • 180. Data: 2015-03-13 07:15:55
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 02:27:27 UTC+1 użytkownik animka napisał:

    > Policjanci to pewnie z tej samej mafii, więc liczyc na ich uczciwość
    > raczej nie można było liczyć.

    > --
    > animka

    Nie animko. ;)
    Policjanci to z dużym prawdopodobieństwem byli znajomi dłużnika i jego szwagra.
    Wypowiadając się w mediach byli dobrze zorientowani w sprawach tej rodziny i z tego
    co mówił szwagier dłużnika występowali w jego obronie przed komornikiem.
    Nie jest Ci animko wstyd, tak pojawiać innych?