eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Fri, 13 Mar 2015 12:34:38 +0100
    From: Michał Jankowski <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"

    W dniu 12.03.2015 15:21, Liwiusz pisze:

    > Taki, który nakazuje zająć ruchomości będące we władaniu dłużnika, a nie
    > będące własnością dłużnika.

    > Może poczytaj w końcu przepisy i dowiedz się, jaka jest wówczas droga
    > odwoławcza?

    Przychodzi komornik, wpisuje do protokołu "zajmuję ciągnik pod adresem
    Kwiatowa 7", przechodzi przez podwórko na teren posesji Kwiatowa 5 i
    zabiera stamtąd ciągnik i naprawdę nie ma prawa, które by umożliwiło
    powstrzymanie go przed kradzieżą tu i teraz?

    Jak rozumiem, dokładnie tak się to odbyło, a jedynym rzekomym dowodem na
    posiadanie ciągnika przez dłużnika był adres parkowania ciągnika, który
    to adres komornik wpisał do protokołu fałszywy.

    No ludzie...

    MJ

    MJ