  • 1. Data: 2004-09-09 11:41:44
    Temat: Komentarze "prywatnymi opiniami użytkowników portalu" ?
    Od: "Mike" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy zamieszczenie informacji, że:
    "Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu" i
    redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialnosci za zamieszczane w komentarzach
    opinie z automatu zwalnia ja (redakcje) od jakiejkolwiek odpowiedzialnosci
    za tresci zamieszczane na forum?

    Wydaje mi, ze jest tu podobna sytuacja, jak z rzeczami zostawianymi w
    szatni, za ktore szatniarka nie odpowiada, czyli ze jest to ewidentna
    bzdura.

    prosze o opinie, najlepiej na priv: b...@N...yahoo.com

    mike

  • 2. Data: 2004-09-09 12:10:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > prosze o opinie, najlepiej na priv: b...@N...yahoo.com

    b...@y...com na ten? :)

    powiedz jak sobie wyobrazasz to w portalu ktory odwiedza w ciagu 10 minut
    2000 osob, i powiedzmy 200 znich
    dopisze komentarz. Admin ma byc wrozka i wiedziec kto co kiedy napisze?
    Zwykle jest adres gdzie zglosic
    komentarz do weryfikacji itp.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-09 12:19:48
    Od: "Mike" <b...@y...com>

> [...]
    > 2000 osob, i powiedzmy 200 znich
    > dopisze komentarz. Admin ma byc wrozka i wiedziec kto co kiedy napisze?

    Na onet.pl zostalo to rozwiazane poprzez moderacje.

    M.

    P.S. Tak, to ten email.

  • 4. Data: 2004-09-09 12:21:01
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > bk86a @ yahoo.com na ten? :)

    to mialobyc zabawne? kawal **** z ciebie.
    takich rzeczy sie nie robi.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 5. Data: 2004-09-09 12:23:15
    Od: "Mike" <b...@y...com>

    > to mialobyc zabawne? kawal **** z ciebie.
    > takich rzeczy sie nie robi.

    i tak dostaje tam >100 spamow dziennie, wiec kolejne +100 juz nie zrobi mi
    roznicy. fakt jednak, ze brzydko kawalarz sie zachowal.

    M.

  • 6. Data: 2004-09-09 12:32:08
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Mike napisał(a):

    > i tak dostaje tam >100 spamow dziennie, wiec kolejne +100 juz nie
    > zrobi mi roznicy. fakt jednak, ze brzydko kawalarz sie zachowal.

    wiesz, chodzi o sam fakt. ja tez mam konto specjalnie przygotowane pod
    newsy ale to nie znaczy, ze jak podaje je z adresem antyspamowym to
    zeby jakis burak podawal go w normalnej formie.

    pomysl, ze masz firmowe/prywatne/platne konto, dodajesz antyspam, na
    newsach zachowujesz sie normalnie, a tu taki 'inteligent' podaje twoj
    normalny mail i juz po koncie...

    EOT.

    ps. wiosek? na newsy tylko z kontami za free...

  • 7. Data: 2004-09-09 15:43:02
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    _Normanos_ napisał(a):
    > wiesz, chodzi o sam fakt. ja tez mam konto specjalnie przygotowane pod
    > newsy ale to nie znaczy, ze jak podaje je z adresem antyspamowym to
    > zeby jakis burak podawal go w normalnej formie.

    A zwróciłeś uwagę,że Mike ma w polu Nadawca wpisany adres bez ochrony
    antyspamowej??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2004-09-09 16:19:00
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Wydaje mi, ze jest tu podobna sytuacja, jak z rzeczami zostawianymi w
    > szatni, za ktore szatniarka nie odpowiada, czyli ze jest to ewidentna
    > bzdura.

    Jest. Co juz raz udowodniono.

    Poniewaz w naszym pieknym kraju gowno kogokolwiek obchodzi
    internet, dopoki sie nie pojawiaja tematy jak pedofile,
    piraci czy hakerzy lub oszusci, nie ma dokladnych przepisow
    definiujacych co kto i za co odpowiada.

    Ogolnie, przyjelo sie ze za tresci odpowiada wlasciciel portalu.
    I nie ma tu znaczenia czy postow jest 1000000 dziennie czy tylko 10.

    Podobnie jest z prasą. Za publikacje odpowiada wydawca a nie autor
    (pomijam przypadki szczegolne).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 9. Data: 2004-09-09 17:02:04
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Mike napisał(a):
    > i tak dostaje tam >100 spamow dziennie, wiec kolejne +100 juz nie zrobi mi
    > roznicy. fakt jednak, ze brzydko kawalarz sie zachowal.

    to moze bys wreszcie zmienil tego mejla w polu od? btw to jedynym
    sposobem ktory zapobiega przed kochanymi spam-botami jest chyba tylko
    moj... ^^

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 10. Data: 2004-09-13 09:45:55
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    adamb napisał(a):

    > A zwróciłeś uwagę,że Mike ma w polu Nadawca wpisany adres bez
    > ochrony antyspamowej??

    nie, niezauwazylem... ;-(