  • 1. Data: 2004-09-09 10:13:28
    Temat: Zablokowanie konta bankowego
    Od: ">Cezary<" <czarek_pol[nospamer]@o2.pl>

    Cześć
    Mam problem. Urząd Skarbowy zablokował moje konto bankowe z powodu nie
    zapłaconego mandatu za wykroczenie drogowe. Informację o tym fakcie
    otrzymałem następnego dnia. Przez to zostałem pozbawiony środków do
    życia tego faralnego dnia. Mam pytanie: czy zablokowanie konta przez US
    z powodu nie zapłaconego mandatu jest zgodny z prawem oraz czy mają
    prawo wysłać mi zawiadomienie o tym fakcie dopiero następnego dnia?
    Co o tym sądzicie?
    ___
    Pozdrawiam Cezary

  • 2. Data: 2004-09-09 10:42:53
    Temat: Re: Zablokowanie konta bankowego
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mi bagatela 15zl. Zlodzieje...

    I slusznie.
    Trzeba bylo zaplacic mandat w terminie.

    m.

  • 3. Data: 2004-09-09 10:45:04
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    Użytkownik ">Cezary<" <czarek_pol[nospamer]@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z powodu nie zapłaconego mandatu jest zgodny z prawem oraz czy mają
    > prawo wysłać mi zawiadomienie o tym fakcie dopiero następnego dnia?

    hmmmmmm, mialem identyczny przypadek. tez sie wkurzylem niemilosiernie bo
    mimo ze na koncie bylo duuuzo wiecej pienidzy niz sam mandat wart, to
    zablkowali mi wszelkie srodki. Tak sie wscieklem ze poszedlem do banku z
    mysla o zaprzestaniu korzystania z ich uslug. Niestety okazalo sie ze urzad
    skarbowy ma takie mozliwosci i robi wszystko zgodnie z prawem. Malo tego
    okazalo sie ze moge zaplacic ten mandat tylko z mojego konta za co pobrali
    mi bagatela 15zl. Zlodzieje...
    pozdro

  • 4. Data: 2004-09-09 11:10:07
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 9 wrz o godzinie 12:45, na pl.soc.prawo, Maciu napisał(a):

> [...]
    > okazalo sie ze moge zaplacic ten mandat tylko z mojego konta za co pobrali

    Temat był tutaj poruszany - poszukaj, bo było coś o tym że kwota do
    zablokowania rachunku jest to 3-krotność średniej krajowej - czyli cos ok.
    7 tys. zł.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423