  • 1. Data: 2004-11-25 21:32:56
    Temat: Kodeks karny i kodeks postepowania karnego
    Od: "Przemek" <b...@t...pl>

    Witam

    Poszukuje tych kodeksów w wersji elektronicznej, aby móc sobie potem
    wydrukować.
    Czy wie ktoś skad mogę sciągnać te kodeksy?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2004-11-25 21:49:11
    Temat: Re: Kodeks karny i kodeks postepowania karnego
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Poszukuje tych kodeksów w wersji elektronicznej, aby móc sobie potem
    > wydrukować.
    > Czy wie ktoś skad mogę sciągnać te kodeksy?

    www.isip.sejm.gov.pl

    Jako zadoscuczynienie -> nastepnym raqzem zamiast pytac otworz www.google.pl
    i wpisz odpowiednie haslo.

  • 3. Data: 2004-11-25 21:50:27
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Poprawny link

  • 4. Data: 2004-11-25 21:56:23
    Od: "Przemek" <b...@t...pl>

    > Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    >

    > Poprawny link

    Dzięki serdeczne

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2004-11-26 10:08:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2004 22:32:56 +0100, Przemek <b...@t...pl>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Poszukuje tych kodeksów w wersji elektronicznej, aby móc sobie potem
    > wydrukowa?.

    Jesteś pewien? Taniej ci wyjdzie kupić te kodeksy.

    > Czy wie kto? skad mog? sci?gna? te kodeksy?

    a na google.pl poszukać nie łaska?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 6. Data: 2004-11-26 13:48:46
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    Kup sobie kk za 9.99 i za tyle samo kpk.
    Drukowanie Ci się nie opłaci.
    Chyba że "za darmo" w firmie
    --

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-11-26 18:11:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh2g4o0ymg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Jesteś pewien? Taniej ci wyjdzie kupić te kodeksy.

    Ale ciężko o aktualną wersję.