  • 1. Data: 2004-11-25 20:57:43
    Temat: Skąd prokuratóra i prawo?
    Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl>

    Witam. Do mojej pracy MGR. potrzebuję sporo artykułów z tego czasopisma,
    ucieszyłam się, że jest w necie:
    http://www.ies.krakow.pl/wydawnictwo/prokuratura/ind
    ex.php
    No ale tu spotkało mnie rozczarowanie, dostępne są tylko numery z bieżącego
    roku, a mi potrzebne są głównie zeszłoroczne. Dziwi mnie, że są linki do
    tych numerów, a po kliknięciu pojawia się "dokument niedostępny", moje
    pytanie, czy te wersje elektroniczne gdzieś istnieją? Może gdzieindziej
    można je ściągnąć? A Może ktoś ma zeszłoroczne numery i mógłby się
    podzielić?
    Bardzo by mi to ułatwiło sprawę.
    Dzięki z góry.
    Maga

  • 2. Data: 2004-11-25 21:25:48
    Temat: Re: Skąd prokuratóra i prawo?
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Do mojej pracy MGR. potrzebuję sporo artykułów z tego czasopisma,

    Mam nadzieje, ze masz dobry korektor bledow w edytorze tekstu...

    "Prokuratóra...."

    Ad rem : napisz mail, moze prowadza sprzedaz numerow archiwalnych.
    Ja tak zdobylem potrzebne mi artykuly do mgr( z innego czasopisma ).

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 3. Data: 2004-11-26 00:22:35
    Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, ze masz dobry korektor bledow w edytorze tekstu...
    >
    > "Prokuratóra...."

    Rany boskie, jak ja to w ogóle zrobiłam???
    Ewidentnie wstawanie o 6 szkodzi mojemu umysłowi.
    To ja chyba idę się wyspać :)))
    O raju, taki byk!
    Maga - zakręcona i nie wyspana

  • 4. Data: 2004-11-26 10:29:07
    Od: "Grzegorz Gawlik" <g...@p...onet.pl>

    > Rany boskie, jak ja to w ogóle zrobiłam???
    > Ewidentnie wstawanie o 6 szkodzi mojemu umysłowi.
    > To ja chyba idę się wyspać :)))
    > O raju, taki byk!
    > Maga - zakręcona i nie wyspana

    KARZDEMU się zdarza ;-)