  • Data: 2018-02-12 21:55:26
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją [Was: Dbają o swoje dupska]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 21:03:17 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jak się WTEDY miało konstytucje głęboko w dupie to teraz pierdolenie
    > jaka to niby ma być ważna brzmi bardzo mało przekonująco i BARDZO
    > koniunkturalne.

    Co ma piernik do wiatraka? Czy z faktu że PO ma grzechy na sumieniu ma
    wynikać że łamanie konstytucji przez Dudę czy Szydło jest mniej
    nachalny? A poza tym, miałeś powiedzieć co dobrego PIS zrobił dla kraju.
    Jakoś ciężko ci idzie. Ja mogę ci wyliczyć grzechy PIS-u bez trudu.
    Chcesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.