  • Data: 2018-02-12 23:04:56
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-12 o 22:46, A. Filip pisze:

    > Widzisz: Dla mnie *PRAWO* które ma być respektowane tylko wtedy
    > jak jednej (politycznej) stronie akurat pasuje to "marne" prawo.

    Ale miało być lepiej.

    > Przynajmniej wypadało lepiej udawać jak się samemu rządziło
    > by teraz być przyzwoicie wiarygodnym.

    Przecież stracili władzę. Przestali być wiarygodni i nikt tego nie
    kwestionuje.
    Teraz to nie oni mają być wiarygodni, tylko obecnie rządzący.
    Miało być lepiej.

    > Chcesz wciskać że jest nieco+ gorzej niż było?

    Ja chciałbym usłyszeć, że jest lepiej, a nie "że skoro oni łamali prawo,
    to my też będziemy, tylko jeszcze bardziej".

    > Twoja opinia całkiem znacząco uzasadniona.
    > Chcesz wciskać że było cacy a dopiero teraz jest fuj?

    Nie było cacy.
    Ale to nie usprawiedliwia obecnego fuj.
    Miało być lepiej.

    > Wzorcem jak się powinno szanować PRAWO ma być ulubieniec totalnej
    > opozycji Lecha Wałęsa pracodawca eksperta od falandyzacji? [1]?

    Nie.
    Wzorcem jak powinno się szanować prawo powinna być obecna ekipa rządząca.
    Miało być lepiej.

    > PiS jest zły (z punktu widzenia tworzenia szacunku dla państwa prawa).
    > Tylko ni złamanego wuja nie oznacza to że każdy inny musi być lepszy.

    Oraz ni złamanego wuja nie oznacza, że mają prawo do łamania prawa, bo
    poprzednicy łamali prawo.

    Pozdrawiam
    Piotr