  • Data: 2018-02-12 22:46:39
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Co ma piernik do wiatraka? Czy z faktu że PO ma grzechy na sumieniu ma
    > wynikać że łamanie konstytucji przez Dudę czy Szydło jest mniej
    > nachalny? A poza tym, miałeś powiedzieć co dobrego PIS zrobił dla kraju.
    > Jakoś ciężko ci idzie. Ja mogę ci wyliczyć grzechy PIS-u bez trudu.
    > Chcesz?

    Widzisz: Dla mnie *PRAWO* które ma być respektowane tylko wtedy
    jak jednej (politycznej) stronie akurat pasuje to "marne" prawo.
    Przynajmniej wypadało lepiej udawać jak się samemu rządziło
    by teraz być przyzwoicie wiarygodnym.

    Chcesz wciskać że jest nieco+ gorzej niż było?
    Twoja opinia całkiem znacząco uzasadniona.
    Chcesz wciskać że było cacy a dopiero teraz jest fuj?
    Z jakiej choinki się urwałeś?

    Wzorcem jak się powinno szanować PRAWO ma być ulubieniec totalnej
    opozycji Lecha Wałęsa pracodawca eksperta od falandyzacji? [1]?
    PO sprzymierzeńcach szacunek ich do prawa rządów poznacie.
    PiS jest zły (z punktu widzenia tworzenia szacunku dla państwa prawa).
    Tylko ni złamanego wuja nie oznacza to że każdy inny musi być lepszy.

    Gdy się tama wali w dzień jeden za zaniedbań lata się płaci.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

    --
    A. Filip