  • 1. Data: 2018-02-09 23:02:08
    Temat: Dbają o swoje dupska
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/tylko-w-se-giga
    ntyczne-nagrody-dla-rzadu-pis_1039686.html

    Szok! Aż 1,5 miliona złotych! - taką zawrotną sumę nagród w 2017 roku
    przyznała swoim ministrom premier Beata Szydło (55 l.) i jej następca
    Mateusz Morawiecki ( 50 l.)! Obydwoje również dostali sowite premie, ale
    najwięcej otrzymał ówczesny minister spraw wewnętrznych i administracji
    Mariusz Błaszczak (49 l.) - gigantyczne 82,1 tys zł!

    - W Polsce odbiera się rodzinom dzieci z powodu biedy, poziom życia
    rodaków jest coraz niższy, a rząd jak gdyby nigdy nic hojnie obdarowuje
    się nagrodami. Tusk działa w myśl zasady, że rząd PO-PSL sam się wyżywi
    - mówił nam w styczniu 2014 roku ówczesny szef klubu PiS Mariusz
    Błaszczak o sowitych nagrodach dla urzędników w rządzie PO-PSL. Nie
    przeszkodziło mu to, aby sam za 2017 rok wziął w sumie 82 tys. zł nagród!

    Wysokość premii ministrów w rządzie Beaty Szydło podała Kancelaria
    Premiera w odpowiedzi na interpelację posła PO Krzysztofa Brejzy (35
    l.). W sumie na nagrody poszło aż 1,5 mln zł, w tym premier Beata Szydło
    dostała 65,1 tys zł, a Mateusz Morawiecki 75,1 tys zł. - To ordynarny
    skok na kasę. Rząd PiS stworzył dla siebie ukryty system dodatkowych
    wynagrodzeń. Opinia publiczna miała się o nim nie dowiedzieć. W tym
    finansowym układzie jest premier i każdy minister - komentuje Krzysztof
    Brejza.

    Eksperci nie pozostawiają suchej nitki na nagrodach dla rządu. - To
    wielka przesada, że ministrowie i premier Szydło dostali tak hojne
    nagrody. Człowiek, polityk, powinien wykonywać obowiązki w ramach swojej
    pensji, a nagroda powinna być uhonorowaniem czegoś nadzwyczajnego, ale
    nie powinna być aż tak ogromna, jak mamy do czynienia w tym przypadku -
    komentuje politolog, prof. Antoni Kamiński (76 l.).

    Wysokość nagród wyglądała następująco:

    - Gliński Piotr 72 100 zł

    - Gowin Jarosław 65 100 zł

    - Morawiecki Mateusz 75 100 zł

    - Adamczyk Andrzej 70 100 zł

    - Bańka Witold 72 100 zł

    - Błaszczak Mariusz 82 100 zł

    - Gróbarczyk Marek 65 100 zł

    - Jurgiel Krzysztof 65 100 zł

    - Kamiński Mariusz 65 100 zł

    - Kempa Beata 65 100 zł

    - Kowalczyk Henryk 65 100 zł

    - Macierewicz Antoni 70 100 zł

    - Radziwiłł Konstanty 65 100 zł

    - Rafalska Elżbieta 70 100 zł

    - Streżyńska Anna 72 100 zł

    - Szyszko Jan 70 100 zł

    - Tchórzewski Krzysztof 70 100 zł

    - Waszczykowski Witold 72 100 zł

    - Witek Elżbieta 65 100 zł

    - Zalewska Anna 75 100 zł

    - Ziobro Zbigniew 72 100 zł

    Se.pl wiadomości polityka TYLKO W SE! Gigantyczne nagrody dla rządu PiS
    TYLKO W SE! Gigantyczne nagrody dla rządu PiS
    09.02.2018, godz. 09:51
    Mateusz Morawiecki i rząd - exclusive
    foto: Super Express

    animka

  • 2. Data: 2018-02-12 11:02:03
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-09 o 23:02, Animka pisze:
> [...]
    premie, ale najwięcej otrzymał ówczesny
    > minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak (49 l.) - gigantyczne

    Przynajmniej coś robią dla Polski, a nie jak złodzieje z mafii PO/PSL tylko kradli i
    działali na szkodę Polski,
    a w nagrodę za rozpieprzenie polskiej gospodarki, główny szkodnik her Tusk dostał od
    swojej przełożonej Merkel
    posadkę w Brukseli, gdzie nadal szkaluje Polskę. Najgorsze jest to, że w Polsce ma
    nadal swoich zwolenników
    wśród wyborców. Głupi ludzie.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2018-02-12 11:18:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-12 o 11:02, Marek pisze:
> [...]
    > Tusk dostał od swojej przełożonej Merkel
    > posadkę w Brukseli, gdzie nadal szkaluje Polskę. Najgorsze jest to, że w

    rozdawanie sobie nagród, to nie jest "coś robienie" Bo na razie, tak jak
    i poprzednia ekipa, nie zrobiła nic dobrego...Na razie robią zmiany dla
    zmian (poprzednia ekipa znowu miała politykę "cieplej wody w kranie")
    Nie wiadomo co gorsze...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 4. Data: 2018-02-12 11:47:56
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 11:18, Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]
    poprzednia ekipa, nie zrobiła nic
    > dobrego...Na razie robią zmiany dla zmian (poprzednia ekipa znowu miała politykę

    Pomroczność jasna daje o sobie znać? Napisałem, że robią coś dla Polski! W następnych
    wyborach Polacy im pokażą,
    czy zasłużyli na rządzenie przez kolejne 4 lata. Jeśli tak, to będzie dla nich
    nagroda.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2018-02-12 11:57:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

    > Przynajmniej coś robią dla Polski,

    Ciekawe co?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-02-12 14:21:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 11:02:03 +0100, Marek napisał(a):

    > coś robią dla Polski

    Dlaczego krewnych i znajomych kuwetowych prezesa nazywasz Polską?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 7. Data: 2018-02-12 14:27:22
    Od: Marek <t...@f...pl>

    > Ciekawe co?

    Jak przestaniesz oglądać tylko TVN, słuchać TOK FM i czytać Wyborczą lub Onet,
    to na pewno się dowiesz, jak wiele pozytywnych zmian zaszło w Polsce.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 8. Data: 2018-02-12 14:43:38
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 14:21, Olin pisze:

    > Dlaczego krewnych i znajomych kuwetowych prezesa nazywasz Polską?

    Ja, moja żona, moi krewni i znajomi nie jesteśmy ani krewnymi ani
    znajomymi prezeza, tylko zwykłymi obywatelami (nie należymy do "elyt"
    III RP) i jesteśmy zadowoleni z obecnego rządu (głównie chodzi o rynek
    pracy), czego oczywiście nie mogą powiedzieć ci obywatele, którym
    obecny rząd zabrał przywileje (byłym UB/SB-kom) i ukrócił złodziejskie
    przekręty.
    Jeśli w czasie obecnych rządów narzekasz, to znaczy, że albo jesteś
    nieudolny/leniwy albo rząd sprawił, że straciłeś przywileje lub
    nie możesz więcej kraść.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2018-02-12 14:49:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 12 Feb 2018 14:43:38 +0100, Marek napisał(a):

    > Ja, moja żona, moi krewni i znajomi nie jesteśmy ani krewnymi ani
    > znajomymi prezeza, tylko zwykłymi obywatelami (nie należymy do "elyt"
    > III RP) i jesteśmy zadowoleni z obecnego rządu

    Nie mam wątpliwości, że ormowcy dobrej zmiany są zadowoleni z obecnego
    rządu. Przy innym za trollowanie płacono by im mniej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 10. Data: 2018-02-12 15:06:52
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 11:02, Marek pisze:

    > Przynajmniej coś robią dla Polski, a nie jak złodzieje z mafii PO/PSL
    > tylko kradli i działali na szkodę Polski,

    A nie mogą "robić czegoś dla Polski" i nie doić budżetu z byle powodu?

    Pozdrawiam,
    Wojtek