  • 1. Data: 2002-03-25 12:00:56
    Temat: Kiedy rozwód??
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Czy ktos umie mi odpowiedziec na pytanie:
    Rozwodzimy się z mężem.On założył sprawę. Mamy 2 małych dzieci.
    Mąż chce rozwodu - ja nie, bo nie jest uregulowana sprawa podziału majątku.
    Była pierwsza rozprawa, na której on chciał rozwodu a ja się na niego nie
    zgadzałam bez orzekania o winie.
    Teraz dostałam papiery, że 16 kwietnia bedzie druga rozprawa.
    Moi rodzice sa wezwani na świadków. Mój adwokat mówi, że jest to jakaś
    sprawa merytoryczna (???).
    Czy to oznacza, że po tej rozprawie sad może dac nam już rozwód?
    Co mam zrobić aby tego rozwody jeszcze nie było?
    Zwolnienia lekarskie nie wchodza w grę...
    Czy taki rozwód gdzie sa małe dzieci, nie ma zgodności co do winy, jest
    kłótnia o majątek i z mojej strony jest oskarżenie męża o znęcanie się nad
    dziećmi....zakończy się już na drugiej rozprawie?
    Ja bym chciała przeciągnąć rozwód do listopada...czy to możliwe?

  • 2. Data: 2002-03-25 12:37:47
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "grzechutek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (ciach)
> [...]
    > dziećmi....zakończy się już na drugiej rozprawie?
    > Ja bym chciała przeciągnąć rozwód do listopada...czy to możliwe?

    Zagrywasz wstrętnie...
    Biedne te Wasze dzieci..
    m.

  • 3. Data: 2002-03-25 12:45:40
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Nie znasz tematu i tak mówisz...
    Najpierw trzeba było do mnie napisać a potem taką opinie mi wystawiać.
    Mamy firmę. Założona jest na męża ale pieniądze na firme dałam ja. On mnie
    przekonywał, że wystarczy, że firma jest na niego zakładana bo i tak
    wszystko jest wspólne. Teraz wywalił mnie z firmy, przywłaszczył sobie nasz
    cały majątek. Jak to widze to płakac mi sie chce. W pracy wyzywał mnie przy
    pracownikach od kurew - a to on odszedł ode mnie i od dzieci, to on mnie
    zdradzał przez wiele lat.

    Zarobki miesięczne z PIT'u to 20'000 zł. On na dzieci daje 900 zł.
    Na mnie alimentów nic... Bo mam sobie sama poradzić. Nie mam oszczedności,
    bo nawet moja drabina, czajnik, magnetofon... jest w tej firmie.
    Chce mi dac mieszkanie - ale jest zastawione hipoteka na kredyt obrotowy w
    firmie. Jak sie do niego źle odezwę to po prostu przestanie spłacac kredyt i
    pokryje go z mieszkania.

    Dochód pomniejsza dając lewe darowizny na kościół np. 50.000 zł.
    Księdzu daje w łape 5.000 a 45.000 bierze dla siebie. Masz racje, że to ja
    wstrętnie zagrywam....rewelacja....

    A dzieci... masz racje sa biedne.
    Ostatnio tak mocno uderzył córeczkę w głowę, że ma siniaka na czole. Bił je
    jak były jeszcze małe i bije je nadal - jak chodzą do niego. Synek jak na
    niego krzykniesz - ze strachu siusia w majtki.
    Są biedne, dlatego on powinien pogadac troche z psychologiem na temat
    wychowania dzieci.
    Każdy mówi, że to nie moja wina - że się małżeństwo rozpadło...

    To prawda... miałam za mało siły i nie była juz w stanie znieść znęcania się
    nade mną i dziećmi. Masz rację. Powinniśmi byc silniejsi i dalej dawać się
    wykorzystywać i bić ...Powinnismy to dzielnie znosić - bo przeciez rodzina
    jest najważniejsza - bez względu na to jaka jest...
    Ach ludzie, ludzie. Myslałam, że ktos mi tu pomoże....

  • 4. Data: 2002-03-25 13:07:46
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jak najbardziej jestem po Twojej stronie. Badz spokojna - sady tak szybko
    nie orzekaja rozwodow.
    Moj ex-malzonek tez mnie tak wystawil do wiatru, z ta tylko roznica, ze nie
    bil nas, ale znecal sie nade mna psychicznie wiele lat.
    Sama wnioslam sprawe o rozwod, kiedy wszystko sie "wyklarowalo" - tzn.
    spedzal juz noce z druga kobieta i spodziewal sie z nia dziecka.
    Mialam nadzieje, ze sad szybko ureguluje nasza systuacje. Niestety sprawa
    toczy sie czwarty rok i konca nie widac. Postepowanie dowodowe (czyli
    przesluchiwanie stron) to spraw bardzo rozciagnieta w czasie. A i tak
    rozprawy odbywaja sie raz na pol roku ....
    Co do postepowania w kwestaich finansowych - to sytuacja podobna. Zostawil
    mnie bez grosza, dopiero jego pani adwokat kazal mu placic alimenty (jak
    zaczela sie sprawa) - tez 900 zl. Firme zlikwidowal, a utworzyl nowe spolki
    z tamta kobieta. Ma w jedej 10% udzialow, wiec dochody minimalne ...
    Druga to sp. z o.o., wiec majatek i dochod spolki nie jest jego dochodem
    .... no i duzo by jeszcze mowic. Widocznie wszyscy maja podobne pomysly, a w
    tym kraju nikt nie broni interesow porzuconych kobiet z dziecmi ....
    Sedzia nie widzi powodu do podwyzszenia alimentow. Ja od 8 miesiecy nie mam
    pracy i tez ja to malo obchodzi - stwierdzila, ze nie chce pracowac. A tak
    nie jest - wiadomo, co sie dzieje na rynku....

    W kazdym razie pisz do mnie, jak masz jakies pytania. A takiemu mikrusowi to
    normalnie bym odwinela .... nie ma czlowiek pojecia o czym mowi.
    Mam nadzieje, ze zmusze go do refleksji (a nie do agresji) - nigdy nie
    uzywam tak mocnych slow, ale on nie wie, jak Cie skrzywdzil.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki
    Ewa

  • 5. Data: 2002-03-25 13:10:36
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    > Nie znasz tematu i tak mówisz...
    (ciach)

    Nawiązałem i "osadziłem" wyłącznie na podstawie tego, że "grasz" dziećmi.
    Nadal uważam, że jest to moralnie wstrętne i wyjątkowo szkodliwe dla dzieci.

  • 6. Data: 2002-03-25 13:13:48
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Ewa_W" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak najbardziej jestem po Twojej stronie. Badz spokojna - sady tak szybko
    > nie orzekaja rozwodow
    (ciach)

    Nie znając sprawy.
    Dobre to było

  • 7. Data: 2002-03-25 13:27:46
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie znając sprawy.
    > Dobre to było

    Uzylam innego okreslenia: nie ma pojecia o czym mowi ....
    Chodzilo mi o uczucia. Uwazam, ze nie masz pojecia o uczuciach, ktore tak
    bardzo zraniles.
    Domyslam sie, ze jestes ex-malzonkiem, a raczej bardziej prawdopodobne -
    adwokatem.
    Tylko do czego przydal sie ten komentarz? Do niczego. Kobieta oczekiwala
    pomocy, a nie sarkazmu.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2002-03-25 13:56:57
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Tutaj nie ma nic z grania dziećmi.
    On jak chce to jest z nimi - jak nie to nie.
    Dzieci sa 4 dni u niego i 4 dni u mnie. Jest to bez sensu, psycholog jest
    zrospaczony ta sytuacją, ale mąż nie chce inaczej rozwiązac sprawy. Ja nie
    chcę dzieci zabierać mężowi. One go kochają, choc się go boja...ale chca z
    nim być. Bez sensu jest natomiast kiedy sa cztery jego dni u niego, on
    pracuje od rana do 19.00 i wtedy one sa z opiekunką. Zaproponowałam, że
    dzieci będą przy mnie i kiedy on skończy pracę wtedy podjedzie po dzieci.
    Również kiedy idzie na brydża - może dzieci przywieźć do mnie - a nie że ja
    się potem dowiaduję, że mąż zabrał dzieci wieczorem na brydża - one spały na
    łóżku obok w obcym mieszkaniu a on do nocy sobie grał z kumplami...
    Albo ja jestem jakaś głupia - albo faceci pojmuja inaczej świat. A może mam
    rację i prawdą jest, że jak się jest z dziećmi to im należy czas poświęcać a
    nie mieć dzieci tylko przy sobie, dla swojego świętego spokoju.
    Chciałabym abyś spojrzał w oczy mojej córeczki i zapytał się dlaczego boli
    ja głowa przy czesaniu. Jak mam wytłumaczyć dziecku, dlaczego tata zbił ja
    po głowie dlatego, że przy jedzeniu chciała coś dac bratu...a to jest
    przecież jedzenia a nie zabawa. Mam jej powiedziec, że tata zrobił źle? To
    przestanie go szanować, lubić... a nie wolno mi wzbudzać u niej nienawiści
    do ojca. Co mam powiedzieć, że .........tak się właśnie robi. To za chwilkę
    pójdzie do brata i da mu po głowie, bo się na nią krzywo spojrzał...
    Nie wiem gdzie mam się zgłosić. Jak mu ograniczą prawa rodzicielskie to tez
    nie będzie dobrze. Wpadnie w szał i zrobi to czym mnie kiedyś
    szantażował...że zabierze dzieci i gdzieś ucieknie. Jak się ludzie rozchodzą
    to nigdy nie jest cudownie. Zawsze jest źle...zawsze jest to ruina....
    Moge przestać walczyć o dzieci...ale czy to dla nich jest najlepsze
    rozwiązanie. Bo przecież mówicie, że walczymy o dzieci...a nie chcemy dobra
    dzieci. To co mam zrobić. Oddac mu dzieci!!! To bedzie dla nich
    najlepsze....??
    Wejdźcie sobie na moja stronę... www.dzieci.sos.pl To strona poświęcona temu
    jak spedzać czas z dziećmi, jak się z nimi bawić. Kocham dzieci i sa one dla
    mnie największym szczęściem (zapewne dla męża też).... Razem cierpimy i
    cierpią nasze dzieci...Ale ciężko się wspópracuje jesli nie ma porozumienia.
    Jeśli by było...to bysmy się nie rozwodzili.
    :((((((
    Karolka

  • 9. Data: 2002-03-25 14:02:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

> [...]
    dzieci.

    > Podpisuje się pod tym .. współczuje dzieciom one są zawsze w takich
    nieprzyjemnych sprawach najbardziej pokrzywdzone , i przeważnie rodzice o
    tym nie myślą , on użył siły w stosunku do dzieci , ty wykorzystujesz ich
    psychikę - to jest własnie smutne ... I nie można wydać opinii o waszym
    związku i na bazie tylko twoich ineterpretacji . coś w swoim życiu
    zrobiliście źle i teraz musicie oboje za to zapłacić ale nie wciągaj w to
    dzieci - one to zrozumieją jak będę dorosłe , daje głowe ,że kiedyś to
    przeanalizują i jeśli zrobiłaś jakiś błąd to Ci kiedyś to powiedzą a ojca
    zaczną szanować . Bez pieniędzy nie ma życia fakt , jednak najważniejsza jak
    wyczułam w twojej inf. jest walka o majątek . I w słowach chociaż nie
    wymawianych czuję zawiść a tym daleko się nie dochodzi . I nigdy nie uwierzę
    ,że coś bierze sie z niczego wasz rozpad i całe wasze życie. Musiało sie od
    czegoś zacząć . Rozkład pożycia nie bierze sie z dnia na dzień .
    A teraz chcesz żeby za to co popsuliście tylko on zapłacił .Nie czujesz sie
    w ogóle winna temu rozpadowi . Do innej kobiety nie idzie sie od tak sobie ,
    gdy kocha się naprawdę . O wiele lepiej będziesz się sama czuła jak zrobisz
    wszystko do końca spokojnie i z wielką rozwagą nie wciągając w to dzieci .
    Mogłabym Ci poradzić co masz zrobić żeby sprawę wydłużyć ale czy to ma sens
    . Nie zależy ci na spokojnym śnie ... Coś mi się wydaje ,że ty masz dosyć
    siły żeby to znieść ...
    Sandra

  • 10. Data: 2002-03-25 14:18:13
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik mikrus <m...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7n7k3$ggv$...@n...tpi.pl...

    > Nawiązałem i "osadziłem" wyłącznie na podstawie tego, że "grasz" dziećmi.
    > Nadal uważam, że jest to moralnie wstrętne i wyjątkowo szkodliwe dla
    dzieci.

    Mikrus, pokaż mi palcem, bo chyba głupia jestem, gdzie grzechutek napisała w
    pierwszym poście coś, co można by nazwać "graniem dziećmi" ??

    A, już mam! Ona napisała, że dzieci są małe! Fakt, zagrała nimi paskudnie -
    powinna je urodzić co najmniej 5 lat wcześniej.

    Bo jeśli masz na myśli to, że oskarżyła gościa o znęcanie się nad dziećmi to
    też za bardzo nie możesz się wypowiadać, bo nie wiesz czy mąż przypadkiem
    się rzeczywiście nie znęcał.

    Monika