    From: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy rozwód??
    Date: Mon, 25 Mar 2002 14:07:46 +0100

    Witam,

    Jak najbardziej jestem po Twojej stronie. Badz spokojna - sady tak szybko
    nie orzekaja rozwodow.
    Moj ex-malzonek tez mnie tak wystawil do wiatru, z ta tylko roznica, ze nie
    bil nas, ale znecal sie nade mna psychicznie wiele lat.
    Sama wnioslam sprawe o rozwod, kiedy wszystko sie "wyklarowalo" - tzn.
    spedzal juz noce z druga kobieta i spodziewal sie z nia dziecka.
    Mialam nadzieje, ze sad szybko ureguluje nasza systuacje. Niestety sprawa
    toczy sie czwarty rok i konca nie widac. Postepowanie dowodowe (czyli
    przesluchiwanie stron) to spraw bardzo rozciagnieta w czasie. A i tak
    rozprawy odbywaja sie raz na pol roku ....
    Co do postepowania w kwestaich finansowych - to sytuacja podobna. Zostawil
    mnie bez grosza, dopiero jego pani adwokat kazal mu placic alimenty (jak
    zaczela sie sprawa) - tez 900 zl. Firme zlikwidowal, a utworzyl nowe spolki
    z tamta kobieta. Ma w jedej 10% udzialow, wiec dochody minimalne ...
    Druga to sp. z o.o., wiec majatek i dochod spolki nie jest jego dochodem
    .... no i duzo by jeszcze mowic. Widocznie wszyscy maja podobne pomysly, a w
    tym kraju nikt nie broni interesow porzuconych kobiet z dziecmi ....
    Sedzia nie widzi powodu do podwyzszenia alimentow. Ja od 8 miesiecy nie mam
    pracy i tez ja to malo obchodzi - stwierdzila, ze nie chce pracowac. A tak
    nie jest - wiadomo, co sie dzieje na rynku....

    W kazdym razie pisz do mnie, jak masz jakies pytania. A takiemu mikrusowi to
    normalnie bym odwinela .... nie ma czlowiek pojecia o czym mowi.
    Mam nadzieje, ze zmusze go do refleksji (a nie do agresji) - nigdy nie
    uzywam tak mocnych slow, ale on nie wie, jak Cie skrzywdzil.

    Pozdrawiam i trzymam kciuki
    Ewa