  • From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kiedy rozwód??
    Date: Mon, 25 Mar 2002 13:00:56 +0100

    Czy ktos umie mi odpowiedziec na pytanie:
    Rozwodzimy się z mężem.On założył sprawę. Mamy 2 małych dzieci.
    Mąż chce rozwodu - ja nie, bo nie jest uregulowana sprawa podziału majątku.
    Była pierwsza rozprawa, na której on chciał rozwodu a ja się na niego nie
    zgadzałam bez orzekania o winie.
    Teraz dostałam papiery, że 16 kwietnia bedzie druga rozprawa.
    Moi rodzice sa wezwani na świadków. Mój adwokat mówi, że jest to jakaś
    sprawa merytoryczna (???).
    Czy to oznacza, że po tej rozprawie sad może dac nam już rozwód?
    Co mam zrobić aby tego rozwody jeszcze nie było?
    Zwolnienia lekarskie nie wchodza w grę...
    Czy taki rozwód gdzie sa małe dzieci, nie ma zgodności co do winy, jest
    kłótnia o majątek i z mojej strony jest oskarżenie męża o znęcanie się nad
    dziećmi....zakończy się już na drugiej rozprawie?
    Ja bym chciała przeciągnąć rozwód do listopada...czy to możliwe?