    From: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy rozwód??
    Date: Mon, 25 Mar 2002 15:02:06 +0100

    Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:a7n7k3$ggv$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "grzechutek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (ciach)
    >
    > Nawiązałem i "osadziłem" wyłącznie na podstawie tego, że "grasz" dziećmi.
    > Nadal uważam, że jest to moralnie wstrętne i wyjątkowo szkodliwe dla
    dzieci.

    > Podpisuje się pod tym .. współczuje dzieciom one są zawsze w takich
    nieprzyjemnych sprawach najbardziej pokrzywdzone , i przeważnie rodzice o
    tym nie myślą , on użył siły w stosunku do dzieci , ty wykorzystujesz ich
    psychikę - to jest własnie smutne ... I nie można wydać opinii o waszym
    związku i na bazie tylko twoich ineterpretacji . coś w swoim życiu
    zrobiliście źle i teraz musicie oboje za to zapłacić ale nie wciągaj w to
    dzieci - one to zrozumieją jak będę dorosłe , daje głowe ,że kiedyś to
    przeanalizują i jeśli zrobiłaś jakiś błąd to Ci kiedyś to powiedzą a ojca
    zaczną szanować . Bez pieniędzy nie ma życia fakt , jednak najważniejsza jak
    wyczułam w twojej inf. jest walka o majątek . I w słowach chociaż nie
    wymawianych czuję zawiść a tym daleko się nie dochodzi . I nigdy nie uwierzę
    ,że coś bierze sie z niczego wasz rozpad i całe wasze życie. Musiało sie od
    czegoś zacząć . Rozkład pożycia nie bierze sie z dnia na dzień .
    A teraz chcesz żeby za to co popsuliście tylko on zapłacił .Nie czujesz sie
    w ogóle winna temu rozpadowi . Do innej kobiety nie idzie sie od tak sobie ,
    gdy kocha się naprawdę . O wiele lepiej będziesz się sama czuła jak zrobisz
    wszystko do końca spokojnie i z wielką rozwagą nie wciągając w to dzieci .
    Mogłabym Ci poradzić co masz zrobić żeby sprawę wydłużyć ale czy to ma sens
    . Nie zależy ci na spokojnym śnie ... Coś mi się wydaje ,że ty masz dosyć
    siły żeby to znieść ...
    Sandra