  • 41. Data: 2002-03-27 13:10:55
    Temat: Re: Kiedy rozwód??
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    ciach
    > A teraz stanę w obronie wszystkich facetów (nie to żebym się czuł
    urażony),
    > na jakiej podstawie sądzisz że faceci są prości.
    Ja to odebrałem jako komplement, tzn mniej wyrafinowani i pomysłowi, jeżeli
    chodzi o intrygi i "grę" przed sądem.

  • 42. Data: 2002-03-27 17:12:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    > A teraz stanę w obronie wszystkich facetów (nie to żebym się czuł
    urażony),

    > na jakiej podstawie sądzisz że faceci są prości.

    myśli ale to nie jest napewno na grupie do wyjaśnienia , tym sposobem nie
    dowiesz się co ja miałam do końca na myśli ,niejaki winetou z grupy napisał
    ,że potraktował to jako komplement i ma racje ,ponieważ macie w sobie dużo
    uczucia , którego przeciętna kobieta nie umie z Was wydobyć ... I tu własnie
    zaczyna się dramat związku . W większości kobieta chce sobie faceta wychować

    starają sie go nie komplikować / tu nie biore po uwagę patologi / mam na
    myśli normalnego przeciętnego mężczyznę.

    Twierdzisz że nie wierzymy
    > że mamy równe prawa z kobietami

    wierzy by Polski sąd władze przyznał ojcu ... czy to z braku wiary w siebie
    ?

    a czy Ty wierzysz że masz równe prawa z
    > mężczyznami.

    Z tym jest różnie. Ze sprawy alimentacyjnej mam bardzo niemiłe
    > doświadczenia, zostałem potraktowany przez sędzinę jak kryminalista (te
    > dziwne uwagi i sarkastyczne komentarze pod moim adresem).

    To jest mój pogląd Wasze mogą być inne i też się z tym zgodę , każdy jest
    inny i ma prawo do wyrażania uczuć jakie w nim drzemią ....

  • 43. Data: 2002-03-28 07:27:47
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Pora chyba na OED w tym temacie. Waldek chyba pomylił znaczenie prosty
    człowiek z prymitywny człowiek, ale pewnie ma powody aby być przewrażliwonym
    na feministyczne poglądy (Twoje takie nie są).
    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2002-03-28 12:32:31
    Od: "Waldek Przytuła" <w...@w...pl>

    Użytkownik winetu <P...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7ugig$gb3$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > człowiek z prymitywny człowiek, ale pewnie ma powody aby być
    przewrażliwonym
    > na feministyczne poglądy (Twoje takie nie są).

    Spoko, spoko, nie jestem przewrażliwiony na feministyczne poglądy. Może i
    się trochę pogubiłem ale zostało już wszystko wyjaśnione.

    Pozdrawiam Walek.