  • 1. Data: 2002-03-25 10:10:56
    Temat: Pismo Procesowe
    Od: "Robert Drygała" <d...@w...pl>

    Witam

    Byłem ostatnio na rozprawie jako strona
    i tam druga strona przedstawiła pewne dokumenty
    ja mam sie do nich ustosunkować
    mam to napisać ( tak mi powiedział sedzia ) na "piśmie procesowym"
    nie wiem kompletnie jak ono wygląda
    chodzi mi o to jak jest zbudowane itd .
    ( sprawa dotyczy prawa rodzinnego )

    pozdrawiam i z góry dziękuję Robert

  • 2. Data: 2002-03-25 10:45:17
    Temat: Re: Pismo Procesowe
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "Robert Drygała" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | ja mam sie do nich ustosunkować
    | mam to napisać ( tak mi powiedział sedzia ) na "piśmie procesowym"

    Miejscowość, data, nazwa sądu, sygnatura akt sprawy, określenie powoda,
    pozwanego, a w treści piszesz co myślisz o dokumentach, jakie przedstawiła
    druga strona. Koniecznie się podpisz i złóż w sądzie na dziennik podawczy a
    na drugim egzemplarzu pisma pani w okienku przybije Ci prezentate (taka
    pieczątkę, która będzie zaświadczać o tym że pismo złożyłeś.
    Na pewno masz pozew lub odpis pozwu (ew. wniosku) - każde pismo procesowe
    wygląda podobnie.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-03-25 11:16:39
    Od: "Robert Drygała" <d...@w...pl>

    Bardzo Dziękuje

    pozdrawiam Robert

  • 4. Data: 2002-03-25 14:22:59
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, Robert Drygała wrote:

    > mam to napisać ( tak mi powiedział sedzia ) na "piśmie procesowym"

    Wymogi pisma procesowego znajdziesz w art. 126 KPC.

    Ustosunkowanie może nastąpić m.in. przez powołanie innych dowodów (których
    dopuszczenie podlega ocenie sądu).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.